Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Thommy

Hld84 kap aan het afwerken en spuiten
Greetz

Thommy

Ben

Geen dak zonder grind........



Maar eens even lekker laten drogen. Dan nog verweren en verouderen en er is weer een projectje klaar.

Gr, Ben.

evan

Leuk en herkenbaar huisje qua stijl :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

boby

Bravo, uitstekend goed gedaan  :) ;)


 

OlivierV

#7279
Begonnen met het superen van nen Oskaar voor Thommy.
Klaar met de voorbereidingen, nu wachten tot de functiedecoders binnen komen.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Thommy

Citaat van: OlivierV op 11 februari 2017, 13:27:26 PM
Begonnen met het superen van nen Oskaar voor Thommy.
Klaar met de voorbereidingen, nu wachten tot de functiedecoders binnen komen.



Belachelijk dat je die leds nergens meer stuk kunt vinden... en vermits gij ze toch in hopen hebt liggen  :D
Greetz

Thommy

Ben

#7281
Prutsen aan Artitec 10.101:









Gr, Ben.

dani

werken, werken, werken.....

Dagen van 12u en meer.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Dirky

Hier is 't ook werken, werken, werken. Vorige week 78u  :)
... maar dan wel prettig:

20170216 006 by Dirky dyniMo, on Flickr

al iets meer dan 4m wandelpad met balustrade gebouwd aan één van beide bruggen!

mahtoska1

Ongelooflijk knap Dirk. Mijn mond viel open als ik de foto zag.

just4fun

Citaat van: dani op 16 februari 2017, 17:38:53 PM
werken, werken, werken.....

Dagen van 12u en meer.
Hier ook, 7 dagen per week  :( .
Paul

bollen neus

 Aan O model verder gedaan op mijn gemakske, MY1146 dus reeds als het ware, lange uitlaat gemaakt in messing alsook de dakgootjes en de klepjes voor op de neuzen. Dan de platforms samengesteld en gesoldeerd, gaatjes in de body voorzien om deze daar te monteren. Enkel nog de relingen plooien en voorzien van een plakketje plus een extra gaatje boren en klaar voor grondverf. Verder nog de dakgoten verlijmd. En nu de restanten van de originele witte lijntjes verwijderen en afschuren van de body om in de primer te kunnen spuiten. Dan algemene controle op eventuele te grote putjes en terug wat plamuren en afschuren.
Wel ondertussen ook nog wat extra messing onderdelen maken voor de bufferbalken aan de 9505 Structon, hiervan is het dak ook reeds volledig voorzien van de extra messing onderdelen eigen aan deze locomotief.En een groot deel van onderdelen liggen reeds klaar om te ontvetten.
Mooie bezigheidstherapie tegen de zenuwen. En méér moet dat echt niet zijn. Of ze schrijven hier weer dat ik "den  beste stuurlui ben" das ook een eer nietwaar?
Den Eric.

adrievans

Eric,
Het klinkt allemaal heel interessant en velen zouden er wat van kunnen leren maar een fotoke zou ook wel eens prettig zijn.
En ben nu ook bezig een lokje te superen en misschien heb ik wat aan jou expertise.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Doornroosje

Waar we mee bezig zijn? Beetje recuperatie van het weekend nog. Totaal geen tijd voor modelbouw, alle tijd ging to hiertoe naar het grote werk. Nu het interne onderzoek is afgesloten, toch maar even 10min vrij gemaakt om bij te lezen hier...

Ben

Passen, meten, zagen, schuren.....



Gr, Ben.