Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Gerolf

Ik zie de foto's niet, Michaël. Zijn ze publiek zichtbaar? Ik zie https in de link ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Gerolf ik zie de foto's hier ook niet maar zit te kl...ien met google en hoe fatsoenlijk te delen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Foto's zijn blijkbaar te benaderen door de bestandsnaam vanuit de eigenschappen (rechts klik) te kopiëren in je browser.

Laat even weten wat je ervaringen zijn met die "opbergdozen" Michael. Ik heb het systeem al een paar keer langs zien komen op ebay en beurzen maar vond het vrij duur voor wat het eigenlijk is.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

eddy

Bezig met een aandrijving te maken voor een rolbareel voor een forumlid,wacht nog op mijn bestelde frezen. >:( Deze is al een verbeterde versie als de bareel op Scherpenheuvel.






groeten eddy

loebaske

Dat gaat ik volgen, zal weer uniek kunstje zijn...als hij ze niet alle vijf meer heeft onze Eddy  8) 8)

Michael

Ik blijf problemen houden met google foto's, maar snel even een account op flickr aangemaakt, foto's plaatsen wil hier ook nog niet lukken maar via de link kunnen jullie wel volgen, meerdere foto's volgen nog

https://www.flickr.com/photos/131965958@N07/26555826931/in/photostream/

Frans de laser gesneden bouwpakketjes van Hobby zone vind ik persoonlijk niet overdreven duur als je het met de scenery bouwpakketten vergelijkt, dan zijn ze eerder goedkoop vind ik, alles past precies en zit in een mum van tijd in mekaar morgen nog even foto maken van de huidige stand van zaken. Langzaam kan ik beginnen met de zolder te ontruimen en over te hevelen naar de garage.
Ik ga nog meer bij Hobby zone bestellen en dat doe ik rechtstreeks bij hun zonder tussenpersonen waar overal wat aan de klepel blijft plakken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

BC911

Eerste poging om zelf een klein sein in elkaar te steken. Nog wel wat schilderwerk en details die afgewerkt moeten worden de komende dagen. Zeker niet perfect, maar wel weer veel bijgeleerd voor de volgende ...

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

mark7758

Maar wel erg netjes. (Zeker als dit je eerste seintje is.) Complimenten.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

SuSke

Citaat van: Michael op 24 april 2016, 21:38:33 PM
Ik blijf problemen houden met google foto's, maar snel even een account op flickr aangemaakt, foto's plaatsen wil hier ook nog niet lukken maar via de link kunnen jullie wel volgen, meerdere foto's volgen nog

Michael, het is anders heel eenvoudig op Flickr.
Je gaat naar de foto die je wil laten zien.
Rechtsonder zie je een pijl die een bocht maakt van onder naar rechtsboven. Dat is de "share"-knop (delen van je bestand). Als je daar op klikt krijg je een aantal tabs te zien en je klikt op de meest rechtse: BBCode.
Je selecteert de code door in de tekst rechts te klikken, en in het pop-up menu te kiezen voor kopiëren.
Dan ga je naar je bericht op het forum en plakt de tekst in je bericht.
Meer moet je er niet aan doen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

vyncky

Citaat van: eddy op 24 april 2016, 20:38:40 PM
Bezig met een aandrijving te maken voor een rolbareel voor een forumlid,wacht nog op mijn bestelde frezen. >:( Deze is al een verbeterde versie als de bareel op Scherpenheuvel.






groeten eddy

Eddy is inderdaad weer goed op dreef. We blijven het hier zeker volgen! Geduld is een schone deugd, die freesjes komen wel  ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

loebaske

een poging om de prikkeldraad te bevestigen pffff




Doornroosje

Bezig met proberen een eerste digitaal rondje te rijden. Had gehoopt al meer te kunnen testen, maar momenteel ben ik eerder volop aan het leren hoe alles juist werkt. Ook belangrijk!

Gerolf

Die prikkeldraad lijkt me nogal grof en "regelmatig". Ik denk dat het beter kan  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

een voorstel Gerolf...
Natuurlijk zie je elk detail bij macro opname....


Gerolf

Citaat van: loebaske op 27 april 2016, 16:08:39 PM
een voorstel Gerolf...
Een gewone draad gebruiken zal al meer filigraan zijn,
... of anders etsen uit 0.1-materiaal, en torsen  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw