Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Ronald

Photobucket was altijd erg gemakkelijk maar is intussen een onding geworden. Na jaren trouw geweest te zijn ben ik overgestapt op Flickr. Is even wennen maar werkt super :) Aanrader dus.

dani

wat je ook gebruikt, het blijft toch altijd een omweg om hier een foto te plaatsen...

Zo slecht is Photobucket op zich niet, het gaat me om het niet rechtstreeks kunnen posten.
Maar dat is een keuze die de forumbeheerders hebben genomen en die respecteer ik wel.

Het zou anders handenvol geld kosten aan server opslag ruimte voor al die foto's te hosten.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

#6332
Bij beneluxspoor en andere fora wordt er maandelijks geld ingezameld voor de kosten van de hosting, ik denk dat die fileserver vol met foto's hun toch een serieuze noot geld kost. + foto's mogen enkel binnen hun domein gebruikt worden.

Extern medium voor je foto's is eigenlijk gemakkelijk, je kan ze dan overal op het internet posten. Flickr. vind ik wel een goed medium, al gebruik ik het zo veel mogelijk voor de betere foto's.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

ik post ze op smoelenbook maar ja dan moet die de foto wil zien ook wel smoelenbook hebben dacht ik

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Stedahult

Citaat van: OlivierV op 19 januari 2016, 16:18:42 PM
Bij beneluxspoor moeten ze maandelijks zeg maar bedelen bij de gebruikers, ik denk dat die fileserver vol met foto's hun toch een serieuze noot geld kost. + foto's mogen enkel binnen hun domein gebruikt worden.

Waar haal je die wijsheid vandaan Olivier. Bedelen? Neuh... Daarbij zijn er meerdere fora in
Europa waar gevraagd word om een bijdrage door de gebruikers in de kosten van o.a hosting.
Mvh. Steef

Davy

Citaat van: Dirky op 18 januari 2016, 22:40:32 PM
weer eenstapke verder...


Knap getekend ;) als je klaar bent met het eindresultaat in te kleuren, laat maar zien hé :)

OlivierV

Citaat van: Stedahult op 19 januari 2016, 19:36:25 PM
Citaat van: OlivierV op 19 januari 2016, 16:18:42 PM
Bij beneluxspoor moeten ze maandelijks zeg maar bedelen bij de gebruikers, ik denk dat die fileserver vol met foto's hun toch een serieuze noot geld kost. + foto's mogen enkel binnen hun domein gebruikt worden.

Waar haal je die wijsheid vandaan Olivier. Bedelen? Neuh... Daarbij zijn er meerdere fora in
Europa waar gevraagd word om een bijdrage door de gebruikers in de kosten van o.a hosting.
Het was misschien wat scheef uitgedrukt, maar zo komt het toch precies over ... wel begrijpelijk, nu mijn inziens zouden ze zo geen hoge kost hebben indien men de mogelijkheid voor de plaatjesupload achterwege zou laten. :)

Heb mijn bericht een beetje aangepast zodat het niet zo fors overkomt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Herm Jan

Olivier
kwam goed over dat van het bedelen .
Ho baan Nederlands.  Fremo. dig .traincontroller brons
Digikeijs DR5000

bollen neus

Fijne messing draad aan het plooien, misschien extra voor grote ketelwagons van spoor O MTH.
Den Eric.

raf

auto ingeladen en haast klaar om morgen tegen 10 uur te vertrekken naar lippe modelbau beurs.hopelijk een plezante beurs en veel volk dan gaat de dag goed voorbij
en ik heb horen zeggen dat er daar veel trein banen te zien gaan zijn
dus hopelijk de tijd om wat foto's en dergelijke te maken als er mooie banen bij zijn

gr raf
ps ik sta er met mijn duikboten
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

Beware us of becoming mad  8)





Gek zijn is niet echt nodig, maar het helpt wel  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Tal van auto's voorzien van een bestuurder, eerst het interieur schilderen, de achteruit kijk spiegel in het zwart zetten en klaar voor gebruik!!!

Michael

Citaat van: loebaske op 22 januari 2016, 10:51:49 AM
Tal van auto's voorzien van een bestuurder, eerst het interieur schilderen, de achteruit kijk spiegel in het zwart zetten en klaar voor gebruik!!!

Fotoke?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske

#6343
Dat ga ik doen Michael, zal dan wel bij het topic "wekelijkse kost" zijn...

Stedahult

Citaat van: OlivierV op 19 januari 2016, 21:25:49 PM
Citaat van: Stedahult op 19 januari 2016, 19:36:25 PM
Citaat van: OlivierV op 19 januari 2016, 16:18:42 PM
Bij beneluxspoor moeten ze maandelijks zeg maar bedelen bij de gebruikers, ik denk dat die fileserver vol met foto's hun toch een serieuze noot geld kost. + foto's mogen enkel binnen hun domein gebruikt worden.

Waar haal je die wijsheid vandaan Olivier. Bedelen? Neuh... Daarbij zijn er meerdere fora in
Europa waar gevraagd word om een bijdrage door de gebruikers in de kosten van o.a hosting.
Het was misschien wat scheef uitgedrukt, maar zo komt het toch precies over ... wel begrijpelijk, nu mijn inziens zouden ze zo geen hoge kost hebben indien men de mogelijkheid voor de plaatjesupload achterwege zou laten. :)

Heb mijn bericht een beetje aangepast zodat het niet zo fors overkomt.

Was niet boos ofzo Olivier, het stond er alleen raar. Bnls is ook nog eens een stichting.
Draaien beurzen, en dat met vrijwilligers. Maar toch kost het geld. De keuze om
foto's via het forum up te loaden is gedaan voor de gebruikers. Nog steeds snappen
veel mensen niet hoe het werkt vanaf bv fotoemmer. Maar weer verder met dit draadje  ;)
Mvh. Steef