Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Binnenzijden cabines gedaan, nu ramen in lijmen, fijn werk om randjes te schilderen maar zo normaal moeten lukken, anders is het voor morgen (ik heb juist eens achter me gekeken en er staan niemand om me af te stouwen). Als ramen inzitten de spiegels op lengte knippen en proper maken, dan in de voorziene gaatjes vast lijmen en dan kan de cabine er in definitief.
Den Eric.

Kees-Jan

Mooi Kris.

3D is fun.

Nu nog even administratie doen en opruimen want morgen komt hier hoog bezoek van een groot bedrijf voor een interview.

Samen met nog een paar andere klanten ben ik gevraagd om in hun nieuwe promo film te komen!



marc goovaerts

3D is inderdaad fun. Maar ik wil niet weten wat ze bij Shapeways zouden aanrekenen voor zo'n model in schaal I !

evan

Citaat van: Kees-Jan op 09 november 2015, 18:23:16 PM
Mooi Kris.

3D is fun.

Nu nog even administratie doen en opruimen want morgen komt hier hoog bezoek van een groot bedrijf voor een interview.

Samen met nog een paar andere klanten ben ik gevraagd om in hun nieuwe promo film te komen!

Succes gewenst!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kees-Jan

Een aantal jaren zaaien heeft geresulteerd in oogsten Evan  ;) ;) ;).

Daar heb keihard voor gewerkt (en doe dat nog steeds).

Opgeven en janken staan niet in mijn woordenboek  :P.

Kees-Jan

Citaat van: marc goovaerts op 09 november 2015, 18:41:07 PM
3D is inderdaad fun. Maar ik wil niet weten wat ze bij Shapeways zouden aanrekenen voor zo'n model in schaal I !

Ik wel. Lengte 40-50 cm kost rond de 200 euro in witte poeder............

Deze zou ik bij Materialise laten printen in prime grey (daarmee ondersteun je dan ook de economie in eigen land).

Stedahult

Citaat van: Kees-Jan op 09 november 2015, 18:23:16 PM
Samen met nog een paar andere klanten ben ik gevraagd om in hun nieuwe promo film te komen!

Dan mag je je haar wel in de krul zetten..  :)
Mvh. Steef

Huugooke

PROMO toch hé? Ik had al verkeerd gelezen! (a dirty mind is a joy forever  :-[ )

evan

Citaat van: Huugooke op 09 november 2015, 20:07:43 PM
PROMO toch hé? Ik had al verkeerd gelezen! (a dirty mind is a joy forever  :-[ )

Goeike  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky

Citaat van: Kees-Jan op 09 november 2015, 18:23:16 PM
Mooi Kris.

3D is fun.

Nu nog even administratie doen en opruimen want morgen komt hier hoog bezoek van een groot bedrijf voor een interview.

Samen met nog een paar andere klanten ben ik gevraagd om in hun nieuwe promo film te komen!

Mooie beloning voor je harde werk!

... toch wel een plezante sector > iedereen lijkt werk te hebben voor meerdere jaren  ;)

Kees-Jan

Klopt Dirky  ;).

Tis ook een markt waar de koper vaak van een iets ander kaliber is en zich daar ook naar gedraagt.

De jaarlijkse beurs der beurzen voor ons in Sinseim laat dat dan ook zien.

BC911

2 weken terug het perron van Märklin My World gekocht voor de zoon. Aangezien hij het leuk vindt het station onder de donkere zetel te zetten, er maar wat verlichting in voorzien. De ideale gelegenheid voor mij om wat nieuwe zaken te proberen zoals werken met koperlakdraad en lampen maken met een rondel ...  ;)







Alleen een beetje spijtig dat niet alles mooi schaal H0 is.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

59erke

Citaat van: BC911 op 10 november 2015, 20:37:12 PM



Alleen een beetje spijtig dat niet alles mooi schaal H0 is.

Dat het niet mooi schaal HO is, valt inderdaad zeer duidelijk op.
Denk dat je best wat opstapjes voorziet, anders gaan de HO preiserianen nooit op de bank geraken ;-)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

bollen neus

Wachten op besteld materiaal maar ik heb een donker bruin voorgevoel dat het niet voor vandaag gaat zijn, mijne frank viel deze morgen dat ik nie moest gaan werken, komt da tegen . Dus Postje zal dus ook niets doen peis ik?
Den Eric.