Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

OlivierV

Wijzigingen aan het schaduwstation, maar de rest zal voor maandag zijn, de rest van het weekend geen tijd.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

terwijl de werken nog steeds stil liggen, aan het genieten van de vorderingen in andermans baantjes / banen, en intussen iher en daar al inspiratie zoeken voor de aankleding op mijn baan.

En vandaag bevestiging gekregen van forumlid dat ik vanaf nu eigenaar mag genoemd worden van een Brawa kabelbaantje...

Tussendoor blijf ik wel materieel verzamelen en op stapelen....   en ben ik aan een concept voor een "S-Bahn"  pendelbaantje begonnen,  een ondergronds stationnetje :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Heb hier nog altijd een drie-rail draaischijf voor wie nog plaats heeft.  ;D

dani

zit al eentje ingebouwd bij mij :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Zofman

Ik metsel een religieus kunstwerk voor in mijn toekomstige H0 stad met Juweela steentjes......



Jan
Stationschef van de SaA-Bahn

https://youtube.com/@Zofman_Marklin_modelbaan

Gerolf

Amai, Jan. Wat een monnikenwerk  :o
Maar het resultaat wordt ongetwijfeld de moeite  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Zofman

Dank Gerolf,
Als het klaar is zal ik hem showen
Jan
Stationschef van de SaA-Bahn

https://youtube.com/@Zofman_Marklin_modelbaan

ERVIN

Religieuse kunstwerken zie je hier niet vaak , maar ik hou er wel van , ik blijf dit dus zeker volgen. ;)

Huugooke

In de meeste modellen is de verlichting op het chassis aangebracht, bij zelfbouw is dat niet altijd mogelijk.
Dus; op het chassis drie contactjes,  verbonden met de decoder, en op de kap drie tegencontactjes, verbonden met de LED's, verend natuurlijk!
Zo kan de kap er gemakkelijk af zonder soldeerwerk.


Kautenbach

.......bij het lezen van een ander draadje, waar ben je mee bezig.....

Schoot het me te binnen, kon ooit met het mobiel van een ander, de taal vd telefoon bij instellingen veranderen in  Chinees..

Luc, zit er ook zo'n instelling op dit forum ;D 8)

Huugooke


Huugooke

Citaat van: Kautenbach op 11 september 2015, 20:45:59 PM
.......bij het lezen van een ander draadje, waar ben je mee bezig.....

Schoot het me te binnen, kon ooit met het mobiel van een ander, de taal vd telefoon bij instellingen veranderen in  Chinees..

Luc, zit er ook zo'n instelling op dit forum ;D 8)
你是什么意思

Metpetergaathetbeter



Metpetergaathetbeter

nee, twee andere filosofen : Jamieburton en Huugooke  ;D ;)