Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Kees-Jan

Rustig heren.

Het filmpje ben ik opnieuw aan het uploaden.


Huugooke

Citaat van: Ben op 09 augustus 2015, 16:29:10 PM
Citaat van: Huugooke op 09 augustus 2015, 16:21:54 PM

......... want ik word er wat zeeziek van.


Wat een droevige reactie zeg. Mensen maken iets en nemen de moeite ons deelgenoot te maken. Ik kan dat altijd wel waarderen.

Gr, Ben.
niet wenen, ik wil alleen maar helpen! Misschien zag de maker het niet (haast en spoed...)

Kees-Jan

Ben:

DENK AAN WAT IK JE GISTEREN GEZEGD HEB

Metpetergaathetbeter

#5374
Hugo maar je kunt toch niet echt zeggen dat je het heel subtiel hebt aangepakt ?  :-\ ;D

dani

Knap werk en mooi in beeld gebracht.    Punt
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Ben

Citaat van: Kees-Jan op 09 augustus 2015, 16:48:36 PM

DENK AAN WAT IK JE GISTEREN GEZEGD HEB


Yep. ;D

Heb je filmpjes doorgezet naar Jan, hij heeft geen account hier.

Gr, Ben.

Huugooke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 augustus 2015, 16:49:25 PM
Hugo maar je kunt toch niet echt zeggen dat je het heel subtiel hebt aangepakt ?  :-\ ;D
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Middeleeuws gezegde.
En ja, ik zeg het zoals het me opkomt, en als je zoiets "person to person" zegt dan wordt daar meestal mee gelachen.

SuSke

in een dood momentje of zoals bij ons gezegd "tussen de soep en de patatten" een poging om een stalen vangrail na te maken  ;)

de basis voor het maken van een "mal"



en dat wordt dan zoiets op basis van een stripje uit de bewuste aluminium eetbakjes



en als we dan even met een speld te keer gaan  ;)



Nu nog de goede pootjes (I 1x0,5mm) maken en lijm vinden die dat vullend aan elkaar kan houden
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Kees-Jan

Goed idee Frans. Twee wielen maken met het profiel en ze er dan door trekken.

Vanavond lekker met treintjes gespeeld:

http://youtu.be/9nD9Vg0DOGg

http://youtu.be/XfVl-hHRF9w

http://youtu.be/T5qmY_xGDpE

Heerlijk.....

Michael

Kees-Jan, kan me voorstellen dat je hebt zitten genieten, prachtige lange treinen en dat in spoor I, geweldige ruimte dat zal wel een prachtige baan worden, het rij traject is dat al. Wordt het ooit mogelijk om deze baan te komen bekijken?
Succes verder met de bouw, leuke filmpjes alvast.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kees-Jan

Hallo Michaël,

Dank u. Ja de baan (in opbouw) is te bezichtigen op afspraak of tijdens een opendag (Stammtisch). Zodra er weer 1 is laat ik dat wel weten. Aanmelden gaat dan via de mail.

De baan krijgt een enorme uitbreiding met twee schaduwstaions, een BW en een nevenlijn.

Tevens komen er auto's te rijden.

Kortom nog genoeg te doen en we zoeken nog vrijwilligers voor bouw en beursdagen.

loebaske

Frans, deze heb ik geplaatst op men mini baantje




Michael

Citaat van: Kees-Jan op 10 augustus 2015, 08:31:47 AM
Hallo Michaël,

Dank u. Ja de baan (in opbouw) is te bezichtigen op afspraak of tijdens een opendag (Stammtisch). Zodra er weer 1 is laat ik dat wel weten. Aanmelden gaat dan via de mail.

De baan krijgt een enorme uitbreiding met twee schaduwstaions, een BW en een nevenlijn.

Tevens komen er auto's te rijden.

Kortom nog genoeg te doen en we zoeken nog vrijwilligers voor bouw en beursdagen.

Kees_Jan, waar bevind deze baan zich (locatie)? Ik zou best wel wat meer ervaring willen opdoen, maar dat hangt een beetje af van de afstand die ik daarvoor moet afleggen. (Tijd en geld).
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kees-Jan

Hallo Michaël,

De baan staat in Alblasserdam. Das ten zuiden van Rotterdam.

Samen met iemand zijn we daar aan het bouwen.

Door het sturen van een mail is een afspraak maken geen probleem. We richten ons wel op publiek/belangstellende die een affectie hebben met spoor 1.