Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

SuSke

Citaat van: gledina op 06 augustus 2015, 12:33:58 PM
We weten dus weeral wat te doen vanavond.  ;) ;) ;)

dieter

Hoe wilt ge zeggen Dieter ??  ??? :o :-[
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Beetje grote dennen bouwen, tot een cm of 70..

OlivierV

Beetje kliederen met gips, kwestie van de boel te voorzien van een beetje landschap, want treinen doen rijden is wel leuk, 't is nog leuker als der 'n mooi stukje natuur omheen zit.

Maar nu toch even een plonsje doen voor ik verder doe.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

DMU's van Mehano in orde gebracht, een gemotoriseerde en een dummy. Functiedecoder in de dummy, interieur verlichting.
Zoals elders besproken kan je ze alleen als "multi" aanspreken met de Ecos.
Er ontbraken wat van die trapjes vooraan; heb die nagemaakt en ik vind ze mooier dan de originele  ;D

reeves

Schuren en plamuren van een nieuw projectje , ga een werktreintje maken ala ES werktrein van de nmbs, groet Tom

OlivierV

Soort van "mengpaneeltje" maken waar mijn multimaus, een trafo en een reeks aansluitingen voor modules opzitten. Zeg maar een centrale stekkerdoos.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bollen neus

Ver de laatste hand aan het leggen samenstellen van de lijst afgewerkte/verbouwde modellen, nog een kleine 32 te gaan met stock /donor modellen incluis. Zal voor maandag zijn denk ik, batterij eerst chargeren voor nieuwe reeks foto's te kunnen maken bij onze Bruno.
Den Eric.

ERVIN

Een partij extra bovenleidingsmasten gaan halen met allerlei accessoires , nu kan ik mijn kopstation volledig afmaken.
Verder nog een grote voorraad grassen , mijn grassmaster gaat overuren kloppen dit weekend. ;)

Arnout Weber


Kees-Jan

Weekend vieren  ;D ;D ;D.

Vandaag was Ben op bezoek om bij de spoor 1 baan te komen kijken. Een potentieel verslaafde  8) 8).

En de O&K lok heeft z'n eerst meters met sound afgelegd vandaag op de baan.


Dirky

Atelier (weer eens) aan 't verbouwen... Plaats maken voor iets groot(s)! :)
En uiteindelijk toch maar een planningsbord opgehangen. Veel werk is veel werk en alleen is maar alleen. Moet met een goede planning toch iets gemakkelijker worden...

Ben

Citaat van: Kees-Jan op 08 augustus 2015, 16:59:36 PM

Vandaag was Ben op bezoek om bij de spoor 1 baan te komen kijken. Een potentieel verslaafde  8) 8).

En de O&K lok heeft z'n eerst meters met sound afgelegd vandaag op de baan.


Bedankt voor de gastvrijheid. En dat O&K lokje gaat wel heel fraai worden.

Gr, Ben.

Kees-Jan

Graag gedaan Ben! Het was idd erg gezellig en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

De raderen draaien hier al hard om het idee van de auto's met decoders uit te rusten en als één van de eerste (ws de eerste) straks rijdende auto's in 1:32 op de baan te hebben.

evan

Citaat van: Kees-Jan op 09 augustus 2015, 08:48:36 AM


... en als één van de eerste (ws de eerste) straks rijdende auto's in 1:32 op de baan te hebben.


Je zal je moeten haasten dan  ;) :D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kees-Jan

Als ik een batterijtje had reed vanmiddag de eerste Evan  ;):


Copy of foto 1 by Kees-Jan van Vessem, on Flickr