Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Twee lange uitlaten in messing profielen aan het samen steken en solderen voor latere dubbel tractie van de MY1149 en MY1151 van dezelfde firma Eichholz dus.(decals zijn reeds binnen van donderdag)
Den Eric.

gardevil

Even geen tijd voor modelbouw. De website van de duikclub in een nieuw kleedje aan het steken. http://www.divemania.be
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Huugooke


loebaske

Daarmee dat je zo een profiel foto heb gardevil, dacht al dat je vaak in de aquarium vertoefde...

gardevil

Citaat van: loebaske op 14 februari 2015, 19:07:27 PM
Daarmee dat je zo een profiel foto heb gardevil, dacht al dat je vaak in de aquarium vertoefde...

LOL, neen eerst duiken, dan modeltreinen je moet prioriteiten stellen in het leven ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

rixke rail

Kleinschalig projectje ...



Het moet er in totaal ongeveer zo gaan uitzien ...



Mijn derde werktrein.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

bollen neus

Eric, dat komt in orde zo te zien en zal weer eens iets speciaals zijn dat je op andere grote banen niet ziet.
Den Eric.

rixke rail

#4702
Citaat van: Huugooke op 14 februari 2015, 19:03:20 PM
Zijn deze te "verbelgen"?



Sachsenmodelle (en Märtrix) deden het voor :







Edit : er moeten wel Torpedo-ventilatoren op i.p.v. de Duitse + nog een paar andere aanpassingen.
Ik heb hier ooit een ombouw daarvan getoond, misschien komen de foto's ooit een keertje terug ...  :-[
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Huugooke


SuSke

Gestoeid met papier, karton, lijm, mes en liniaal bij wijze van controle of alles past en goed zit.

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

59erke

Kwestie van doe eens iets anders dan modeltreinen.
Dit weekend eens eindelijk een eerder belofte waargemaakt en voor mijn zoontje een lego diorama gemaakt.

Heb een klassieke modulebak gemaakt met een kanaal en een brug die manueel kan gekanteld worden.
Verder een bouwsite en voor de rest veel straten waar de auto's kunnen rijden.

Mijn zoontje stond in voor het schilderen van gras, zand, water en de brug


Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

rixke rail

Citaat van: Huugooke op 15 februari 2015, 17:39:57 PM
Zijn torpedo's die ronde?

Euh, ze zijn allemaal rond eigenlijk ...
Zie HIER voor de uitleg.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Huugooke

Citaat van: rixke rail op 15 februari 2015, 18:33:00 PM
Citaat van: Huugooke op 15 februari 2015, 17:39:57 PM
Zijn torpedo's die ronde?

Euh, ze zijn allemaal rond eigenlijk ...
Zie HIER voor de uitleg.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Die bedoelde ik inderdaad.

bollen neus

Tape aan het uitsnijden in vormen voor Ho model, eigen creatie voor het 60 jarig bestaan van Nohab (verleden jaar) 1954/2014. Decals zijn binnen hiervoor.Kleur combinatie is wit/goud (of zilver) en metallic bruin, roosters en dak in donker of licht grijs. Wel met vermelding naar viering 60 dus de 1160 en naam van de maker.
Das niet direct morgen af maar ligt hier wel op de werktafel dus in de loop van deze weken zullen we spruitwerkjes genoeg hebben mijn gedacht.
Den Eric.

dani

me aan het ergeren dat ik alweer geen tijd heb om aan de treinbaan te werken..... of hoort dat in "dedjuu" ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.