Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

SuSke

Prototype van de opbergbakjes voor mijn wagons, rijtuigen en locs in op te bergen. Die passen dan weer met 4, 8 of 10 in de bakken van Really useful box.
Gedaan met alles in en uit doosjes halen elke keer als ik op de rijdag op de club kom.









Op zoek naar schuimvulling en noppenschuim voor een schappelijke prijs (zal waarschijnlijk ergens uit het oosten komen)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Dat is ook een van de redenen dat ik zelden nog iets meeneem naar de club om te laten rijden ... (dat in en uit de doosjes halen) Het is leuker om thuis een baan te hebben. :)

Enkel een loc, die zou ik wel in zijn originele doos vervoeren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

MARKLINRIJDER

#4307
Frans,

Plukschuim, Zachte Vlakschuim en Noppenschuim via een welgekend adresje.

Grtjs,

David

Metpetergaathetbeter

Citaat van: MARKLINRIJDER op 06 december 2014, 02:20:20 AM


Plukschuim, Zachte Vlakschuim en Noppenschuim via een welgekend adresje.

en dat is ?
groeten Peter ;)

centauri167

Misschien iets voor een "kleinseriefabrikant" om het probleem van het vervoeren op een deftige en betaalbare manier op te lossen. Denk wel dat er voor zoiets genoeg vraag is.

MARKLINRIJDER


bollen neus

De LGB sporen aan het opkuisen voor den kersttrein hier terug in gang te zetten, loc gekregen van Nederlandse makker.
Den Eric.

dani

Vandaag van de Aldi nog een sorteerbakje mee gebracht voro electronica onderdeeltjes.
Dus de 5 bakken nu eens aan het inventariseren, de schuifjes van labels voorzien en alle onderdeeltjes eens in een lijstje zetten, dat dan in de kast geplakt zal worden.

Hmmm, wat een kl* klusje.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Citaat van: dani op 06 december 2014, 16:43:59 PM
Hmmm, wat een kl* klusje.

Yep, ben mijn onderdelen in een spreadsheet aan het zetten want als je zo'n schap vol sorteerdozen (en dan nog gewoon dozen met zakjes ingepropt) hebt en iedere keer moet gaan rommelen is de leut er nog sneller af.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

reeves

Baan en zolder aan't opkuisen, kwestie van materiaal dat ik niet meer gebruik of niet past in m'n tijdperk te verkopen en nieuwe aanwinsten ervan kopen 8)

Tom

raf

madam had op een FB link geklikt en dus allemaal spam aan het strooien .pc helemaal proper gemaakt maar der had er reeds eentje gereclameerd naar FB en nu is haar account tot maandag 23.17 geblokkeerd.hopelijk kan ze nog spelletjes spelen en de chat werkt ook nog maar ze kan niets posten en dergelijke .als ze nie kan spelen dan kom ik dit weekeinde niet van de zolder omlaag voor 22.00 uur mijn gedacht

en ik heb nog wa hout dat gezaagd en gekloven moet worden dus ik kan me wel bezig houden

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Martin Welberg

Teveel dingen, m'n uitstappie in H0 klaar maken voor 13 december Houten digitaal en Mara Harbor verder af werken voor 17 /18 januari Modelspoordagen in Rijswijk... ::)


raf

tot 24.00 uur mijn madam haren pc virus vrij aan het maken geweest
van een VRIEND via FB gekregen
daarna was haar account geblokkeerd omdat er een eikel FB verwittigd had dat zij virusen aan het rond sturen was geweest
dikke klacht ingediend en nu kan ze toch weer FB gebruiken
ze moeten kijken wie de rommel verstuurd en niet wie er het slachtoffer van is gedomme

allee ze kan weer FBkken dus er is weer klank en beeld zonder grommelen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Johnnytrein

Kletsen op uw medam haar blote poep geven dat ze zomaar op alles klikt.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

ja da kan maar dan wel met haar eigen zweepje LOL

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.