Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

rixke rail

Tussen al dat technisch geweld hier en mooie landschapsbouw elementen, waarvoor ik niet altijd tijd heb om te reageren  :-[, heb ik ook wat proberen te realiseren, voor een diorama :


een stijf verroeste BR 89, merk Vandemoortele.  ;)
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Kees-Jan

Mooi roest is niet lelijk! Ga zo door.

Ondertussen staat mijn buro vol:


3x MaK 1206 in Spur 1 by Rail-Kees, on Flickr

Fijne zondag verder!

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus

Citaat van: doomslu op 21 juni 2014, 09:18:07 AM
Eric, binnenkort wordt de markt overspoeld met potentiële donors.  ;)

Denkt ge dat Luc? Aan NMBS donors heb ik helaas niet veel hoor(heb er nog genoeg liggen) het zijn buitenlandse die de voorkeur hebben.... ;)
Den Eric.

Kees-Jan


dani

verder testen en tunen van de  "train speedo" , en de weergave op het display optimaliseren...
Straks de boel in kapselen in hot glue :-) :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.


Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154


bollen neus

Aan de TMY106 enkel nog de ruitenwissers monteren en de slangen schilderen , morgen vervuilen en de tweede locomotief van de dubbel staat dan klaar. Hopelijk komt morgen den donor ook binnen  dan kunnen we verder doen aan de Structon 9505.
Den Eric.


PeterC

Citaat van: milocomarty op 25 juni 2014, 23:09:45 PM
Werken  ::)

Eindelijk gedaan met werken!  En dat eens voor zes dagen...
Morgen geestelijke en materiele voorbereiding voor drie dagen verstand op nul, blik op oneindig en genieten van HET weekend-bij-uitstek-voor-mij.  Maandag een stevige kater en zo moe als een hond maar dat heb ik er voor over...
Helaas ben ik het weekend nadien weer een jaartje minder jong...

Salut!  Tot volgende week!
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

#3312
Citaat van: PeterC op 25 juni 2014, 23:24:43 PM

Helaas ben ik het weekend nadien weer een jaartje minder jong...



het eerste wat je gaat doen is leuk, maar dat tweede dat is iets minder, weer eens een stapje dichter bij 50  :) ;)

Concertje dit weekend ?  :-\

Groeten Peter ;)

bollen neus

Ondertussen gebeurd van vervuiling aan de TMY106 , donor is ook goed aangekomen uit Italië, reeds ontdaan van alle onderdelen en dus kunnen we beginnen aan de MY1108 STRUCTON 9505. Gaat zo wat afgewisseld worden van werk met een Di3.628 Jernbaner (donormodel is een Di3.641 groene versie ROCO) versie geel met grote sneeuwruimers, zijn zowat dezelfde bewerkingen die moeten gedaan worden dus 2 vliegen in één klap.
Den Eric.

raf

tuintje verder uitgebreid met plant bakken
gevult met mosterd om de mooie bloemen en het aan trekken van vliegende insecten (die nodig zijn voor bestuiving)
dan ajuintjes ,spinazie en rucola sla.
straks een grote levering van blauwe tonnen (5 stuks)voor de sla in uit te planten
dan hebben we weer voldoende voor volgend jaar te kunnen starten met planten
het is nog allemaal nieuw dus ik moet er ook nog aan gewoon worden
hier wat foto's



madam heeft de zaai bak want aan gekleed maar dat is wel een 15% zaai opper vlakte minder de ju
hahaha
het oog mag ook nog wel wat hebben

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.