Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Doornroosje

Peter,

graag toch eens in Hawaii meedoen, het blijft toch wel een (soms stille) droom van elke lange afstand triatleet. Voor die wedstrijd moet je je kwalificeren op een andere Ironman, dus bij de eerste zoveel zijn. Aangezien in België het topsport statuut erbarmelijk is, moet ik ook gaan werken om mijn gezin te onderhouden. Met als gevolg dat ik me niet kan voorbereiden zoals het zou moeten om te kunnen concurreren met de buurlanden. Komt daarbij dat het elk jaar duidelijk moeilijker wordt, de atleten worden steeds sneller en ik met de jaren ook ouder. Kortom, op een kwalicifcatie moet ik niet hopen.

Gelukkig bestaat er de 'Ironman Legacy'. Als je 12 officiële ironmans hebt gefinished, krijg je een vrij ticket toegewezen. Lanzarote was mijn 13e, maar er zijn 2 niet-officiële wedstrijden tussen (Almere), dus het cijfer is 11. Eéntje tekort dus!

bollen neus

Begonnen aan het volgende project, een TMY106 / Structon 9505 combinatie te maken , stroom doorlatende koppelingen met 4 draden gebruiken zoals bij vorige dubbel tracties. De TMY106 hier en daar wat kleine wijzigingen aan doen om minder fouten in model te hebben en de STRUCTON moet volledig herbouwd worden ook al omdat de deuren dicht komen te zitten, dus plamuurmes ligt al gereed. Ook al begonnen aan soldeerwerk voor de verlichtingen later in te plaatsen bij een model of 5, kan maar al gereed liggen als het eens slecht weer is hé.
Den Eric. ;)

bollen neus

Doordat ik nog een "oude" kon aanschaffen heb ik deze reeds volledig in orde gezet, alles opgeplaatst van kooien en sneeuwruimer, LED in gesoldeerd en zelfs nu al volledig vervuild, voorzien in cabine van machinist. Heb mezelf eerder neig overtroffen, nu wat rustiger aan doen peis ik. model is de NSB Di6.641 rode bruine.
Den Eric.

TBCédric

Eric, ik zou eens foto's plaatsen als ik jou was. Dan kunnen we allemaal meegenieten van je resultaat.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

bollen neus

Citaat van: LS Models op 16 juni 2014, 20:39:57 PM
Eric, ik zou eens foto's plaatsen als ik jou was. Dan kunnen we allemaal meegenieten van je resultaat.

Vragen staat vrij maar hier plaatsen das hopeloos (zoals dat lieken van Will Tura" als ge er wilt zien er staan er genoeg op BNL forum
Den Eric. :)

PeterC

Citaat van: bollen neus op 16 juni 2014, 20:55:40 PM
Citaat van: LS Models op 16 juni 2014, 20:39:57 PM
Eric, ik zou eens foto's plaatsen als ik jou was. Dan kunnen we allemaal meegenieten van je resultaat.
...als ge er wilt zien er staan er genoeg op BNL forum...

Als je ze daar plaatst, waarom hier dan niet...

Groetjes, Peter


Michiel

Eric, ik mis ook de foto's van jouw ombouwwerken. Met een vermelding van Noorse, Tjechische of Deense locnummers kan ik me weinig inbeelden. En op het Beneluxforum kom ik bijna nooit meer.

Ik hoop stiekem dat je ooit de moed onder de arm neemt, en toch die beelden hier zou willen plaatsen. Je zou er ik denk heel veel mensen hier een plezier mee doen.  ;) (Inclusief jezelf, omdat het meer reacties los weekt)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michael

Dit is em



Voor al de rest zie het hollandse forum. Apart draadje allemaal van Eric.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

bollen neus

Citaat van: PeterC op 16 juni 2014, 21:10:16 PM
Citaat van: bollen neus op 16 juni 2014, 20:55:40 PM
Citaat van: LS Models op 16 juni 2014, 20:39:57 PM
Eric, ik zou eens foto's plaatsen als ik jou was. Dan kunnen we allemaal meegenieten van je resultaat.
...als ge er wilt zien er staan er genoeg op BNL forum...

Als je ze daar plaatst, waarom hier dan niet...

Das vrije meningsuiting zeker , niets mis mee denk ik? Ik ben helaas geen grijs massa-mee-loperke zoals er hier al zoveel rondtippelen? grijs vind ge enkel op mijn hoofd ;) Als het echter al te veel moeite gevraagd is om naar daar even te gaan kijken waarom zou ik dan ook de moeite doen om ze hier te plaatsen?
Den Eric ;)

Martin Welberg

Tssssssstsssssssssssssstssssssssssss niet deep linkem Michaël, da wille ze nie hebbe  ;)

conducteur

... omdat ik daar niets verloren heb? Veel moeite is dat toch niet om de afbeelding hier te zetten?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

Citaat van: bollen neus op 16 juni 2014, 22:08:26 PM
Citaat van: PeterC op 16 juni 2014, 21:10:16 PM
Citaat van: bollen neus op 16 juni 2014, 20:55:40 PM
Citaat van: LS Models op 16 juni 2014, 20:39:57 PM
Eric, ik zou eens foto's plaatsen als ik jou was. Dan kunnen we allemaal meegenieten van je resultaat.
...als ge er wilt zien er staan er genoeg op BNL forum...

Als je ze daar plaatst, waarom hier dan niet...

Das vrije meningsuiting zeker , niets mis mee denk ik? Ik ben helaas geen grijs massa-mee-loperke zoals er hier al zoveel rondtippelen? grijs vind ge enkel op mijn hoofd ;) Als het echter al te veel moeite gevraagd is om naar daar even te gaan kijken waarom zou ik dan ook de moeite doen om ze hier te plaatsen?
Den Eric ;)

OK! Dat is ook een antwoord...  Als ik foto's zet op ZelfsKleinPierkeKomtHierNooitVanZelevenKijken.Ergens gaat die ook niemand zien (en vermijd ik commentaren)  :)

Zinloos om daar verdere toetsaanslagen aan te besteden...



Groetjes, Peter


Michael

Citaat van: milocomarty op 16 juni 2014, 22:09:36 PM
Tssssssstsssssssssssssstssssssssssss niet deep linkem Michaël, da wille ze nie hebbe  ;)

Sorry, was ik even vergeten.
En ik wil me ook niet in deze discussie mengen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

itchy

Citaat van: bollen neus op 14 juni 2014, 09:25:55 AM
Begonnen aan het volgende project, een TMY106 / Structon 9505 combinatie te maken , stroom doorlatende koppelingen met 4 draden gebruiken zoals bij vorige dubbel tracties. De TMY106 hier en daar wat kleine wijzigingen aan doen om minder fouten in model te hebben en de STRUCTON moet volledig herbouwd worden ook al omdat de deuren dicht komen te zitten, dus plamuurmes ligt al gereed. Ook al begonnen aan soldeerwerk voor de verlichtingen later in te plaatsen bij een model of 5, kan maar al gereed liggen als het eens slecht weer is hé.
Den Eric. ;)
Dag Eric, welke stroomvoerende koppelingen gebruik je? (Ik vind er zelf enkel met 2 of 3 draden)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

PeterC

Citaat van: bollen neus op 16 juni 2014, 22:08:26 PM
...Ik ben helaas geen grijs massa-mee-loperke zoals er hier al zoveel rondtippelen? grijs vind ge enkel op mijn hoofd ;) Als het echter al te veel moeite gevraagd is om naar daar even te gaan kijken waarom zou ik dan ook de moeite doen om ze hier te plaatsen?

Eric, ik loop hier ook mee en voel me wel aangesproken...  Zelfs grijs ben ik niet meer op mijn hoofd: ik had haar met karakter: liever kaal dan grijs worden  ;)

...en ik ben zeker geen grijs massa-mee-loperke; ik ben eerder een dwarsligger.  Maar wel ééntje die de sporen doet recht lopen...  ...en daar dienen dwarsliggers voor...




Ik wil toch nog wat toetsen indrukken om het wat plastischer voor te stellen.

Pol gaat alle dagen op café (die mensen bestaan nog!).  In zijn café is hij stamgast.  Voor hij zijn café binnenstapt (een eind van zijn woning) passeert hij nog een café.  En passant gooit hij de deur open en roept hij vlug: ik ga pinten drinken op het eind van de straat en heb daar wat te vertellen.  In dat café zelf drinkt hij nooit een pint.  Wie wil weten wat hij te vertellen heeft en met hem pinten wil drinken, moet maar naar dat ander café gaan...

Einde toetsaanslagen in deze materie...




Bij deze.  In de hoop dat je hier ook je (ik vermoed uitmuntend) werk laat zien!  Als het een techneut probleem is om je foto's hier te plaatsen,  stuur me een PM; met raad en daad sta ik ter beschikking! 

Als het daarentegen een halsstarrige weigering is... 
...




Groetjes, Peter