Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

SuSke

Zoiets moet ik ook nog eens in elkaar krijgen, is alleen maar handig om alles bij elkaar te hebben en niet steeds elk onderdeel afzonderlijk te monteren op tafel en dingen kwijt te spelen  ;).
Ook handig om mee te nemen naar de club om daar wat te regelen en te controleren tijdens rijdagen en tentoonstellingen  :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steven123

Netjes gemaakt Red, ziet er heel praktisch uit ;)
Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

conducteur


Om jullie schrik voor techniek te overwinnen, hier alvast een foto:



Waarom ik de helft van m'n eindwerk afgebroken heb, leest men hier:
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,14950.180.html
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

TBCédric

Mooi rian.
Ben zelf bezig een baanplan aan het maken. Wat zijn die wisselstraten toch moeilijk!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

conducteur

Neem je niet een beetje teveel hooi op je vork? St-Niklaas is niet niets om na te bouwen als ik het zo zie op je foto's.



Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

TBCédric

Citaat van: conducteur op 27 augustus 2013, 11:35:40 AM
Neem je niet een beetje teveel hooi op je vork? St-Niklaas is niet niets om na te bouwen als ik het zo zie op je foto's.

Ik ben momenteel zoveel mogelijk data aan het verzamelen en aan het plannen moest ik er aan beginnen dat ik het zo goed mogelijk kan doen. én ik ga  niet ineens alles beginnen bouwen he? Het is zoals een module. Eerst de ondergrond, dan rails,dan elektriciteit, dan scenery en dan beginnen aan de volgende bak. Zo ga ik het ook doen met het station. Stukje per stukje. Ook al doe ik er 3 weken over voor een stukje. Die tijd neem ik graag. en met stukje bedoel ik niet een module ofzo maar een stukje dak of dergelijke.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

MARKLINRIJDER

Idd. netjes,

Misschien de worbench voorzien van een laagje eps schuim?

Grtjs,

David

GVL

Deze week de stootblokken afgewerkt – drie in goede staat en twee die een likje witte verf kunnen gebruiken.



Groeten.

Eres

Gino

Ik zie die stootblokken heb jij en/of de anderen wel eens van "DRY BRUSHEN" gehoord?

Wim

Gerolf

Citaat van: Eres op 01 september 2013, 17:10:18 PM
Gino     Ik zie die stootblokken heb jij en/of de anderen wel eens van "DRY BRUSHEN" gehoord?

Gino heeft daar zeker al van gehoord. Hij zou dat misschien zelfs aan jou kunnen leren  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw


Eres

Dirk

Als je dit allemaal zelf heb gemaakt kan ik alleen maar een kompliment maken

Wim

Eres

Citaat van: Gerolf op 01 september 2013, 20:47:27 PM
Citaat van: Eres op 01 september 2013, 17:10:18 PM
Gino     Ik zie die stootblokken heb jij en/of de anderen wel eens van "DRY BRUSHEN" gehoord?

Gino heeft daar zeker al van gehoord. Hij zou dat misschien zelfs aan jou kunnen leren  ::)

Als ik naar de foto van Gino kijk denk ik dat ik iets ouder ben. In 1964 heb ik deze al geleerd en toegepast op modelbouw. Was hij toen al op deze planeet?

Wim

Steven123

Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

GVL

Wim, dank voor deze flatterende woorden ;)  Ik mis wel je punt ivm de stootblokken ...