Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

ERVIN

#240
@Saraan , het einde van deze baan , maar het begin van iets h??l moois!!![:p]

swa

#241
Michiel,
Het einde (voor u althans) van wat zeker een h??l leerrijke periode moet geweest zijn!  Met de opgedane kennis en ervaring nu op naar het volgende (mega-)project.
Alleszins langs deze weg hiermee al heel veel succes toegewenst, want "Brussel Noord anno 1920" is toch nog wel van een heel andere dimentie dan "Saraan" denk ik...!!! [;)]

Gerolf

#242
De volgende eigenaar heeft alvast iets knaps om mee voort te werken [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Klaas Zondervan

#243
citaat:
Geplaatst door Koen

Als het resultaat bevredigend is, volgen de vier andere bruggen.
Vier andere? Dan heb je er dus 5. Maar volgens mij liggen er 3 van die bruggen.

rixke rail

#244
Andermaal z??r bescheiden, een recyclage-projectje :
een monument, de lokale "Mijlpaal" zeg maar !







U herkent wellicht  :
1 - stop wasbak;
2 - stukkjes plasticard, ter afwerking;
3 - (plastic) rolletje rekenmachine;
4 - dop oude parfumfles;
5 - bierkaartjes om de bodemplaat te maken, zie vorige foto.
plus nog wat prulletjes van bouwdozen, die ongebruikt bleven.



Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ToThePoint

#245
@ eric

Die stop wasbak op nr 1 zie ik toch niet?
Verder is het goed gevonden he. Alles kunt ge gebruiken om iets in elkaar te steken.
Super
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ERVIN

#246
Origineel gevonden Rixke , ook leuk dat je er even bij vertelt van wat je het allemaal gemaakt hebt.[;)]

Gerolf

#247
Leuk gedaan. "Een goed modelbouwer gooit nooit iets weg" ten voeten uit [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

#248
Dan hoop ik Peter, dat het nog lang mooi weer mag blijven , want zo te lezen heb jij nog enkele weken je bezigheid met dit monnikenwerkje.

Is wel mooi die ma?splanten.[;)]

Gerolf

#249
Peter heeft een verse doos Valium aangesneden [:D]
Mooi gedaan, man [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

#250
Aan de dubbel tractie 5407/5408 bezig, afwerken met alles er op en deraan , ook dank voor de enorme hulp van Patrick Tassignon (DGRR) en Rixkerail  (Eric) voor de juiste info over deze samenstelling.Tamelijke moeilijke bevalling geweest.[:)]
Sorry ik was nog Dieselfreak vergeten voor de info [:)]


Bedankt.[:)]

dieselfreak

#251
citaat:
Geplaatst door bollen neus

Aan de dubbel tractie 5407/5408 bezig, afwerken met alles er op en deraan , ook dank voor de enorme hulp van Patrick Tassignon (DGRR) en Rixkerail  (Eric) voor de juiste info over deze samenstelling.Tamelijke moeilijke bevalling geweest.[:)]
Sorry ik was nog Dieselfreak vergeten voor de info [:)]


Bedankt.[:)]



Graag gedaan Eric. En jij bedankt voor de prachtige serie foto's van jouw modellen.
MC

bollen neus

#252
Dubbel tractie 5407/5408 is volledig afgewerkt en vervuild.

Nu begonnen aan dubbel tractie 5302/5312 modellen van de 5315 gebruikt van ROCO 62733.

Achter deze nog 3 originele modellen vervuilen en voorzien van machinist en de 23 NMBS modellen zijn allemaal volledig klaar, dus er komt schot in de zaak, na 3,5 jaar proberen een project te maken van "bolle neuzen in Belgie door de jaren heen".[:)]

Kees-Jan

#253
Ben bezig om een echt werkende roltrap te maken(had dit al eerder gedaan maar....... wilde het beter hebben).

zie filmpje van de eerste testversie.

http://www.youtube.com/watch?v=g0SQBfz3jS0

Bij deze versie blijft het poppetje meer rechtop staan dan bij de eerdere versie van een jaar of 3 geleden.

Kees-Jan

PeterC

#254
Kees-Jan, Lego onderdelen?
Groetjes, Peter