Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Verd.....wat is het warm

Gestart door Peter, 30 juli 2008, 19:33:59 PM

ERVIN

#30
citaat:
Geplaatst door Jurgen


Moest ik nu geld genoeg hebben,  



Dan zou ik een echte loc kopen, en daarmee op het Belgische net rijden, dat is volgens mij pas leuk en origineel.[:p]
En in Antwerpen de loc op een zijspoor en een terrasje doen, zalig, iemand zin om wat te sponseren.[:I]


Ach ja, een mens mag dromen, nietwaar?

13erke

#31
citaat:
Geplaatst door ERVIN

citaat:
Geplaatst door Jurgen


Moest ik nu geld genoeg hebben,  



Dan zou ik een echte loc kopen, en daarmee op het Belgische net rijden, dat is volgens mij pas leuk en origineel.[:p]
En in Antwerpen de loc op een zijspoor en een terrasje doen, zalig, iemand zin om wat te sponseren.[:I]
Allez dan, ik heb hier nog een koplamp liggen, nu de rest nog vinden en ge kunt zelf u lok samenstellen[:D]

Ach ja, een mens mag dromen, nietwaar?



loebaske

#32
Erwin, ik zal met je mee dromen [:)][:)][:)]

janjozef

#33
och een zo'n stoomlocje zou mij ook iets zeggen een type 53 dat is dan mijn droom
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

DWL

#34
Een echte Loc, ok, maar een tuinbaan (LGB) bekijken van in je luie zetel op het terras, met een frisse pint, dat is pas genieten...

Groeten uit de tuin bij daglicht :



Of bij zonsondergang ...


Wat denk je daarvan !
Lucien
Lucien

DWL

#35
Beste Jurgen,

Alles op zijn tijd, je bent nog jong, wat ik nu heb, daar droomde ik ook al lang van, maar uiteindelijk wordt het toch eens werkelijkheid.

Vooral niet overhaast te werk gaan, klein beginnen en rustig opbouwen, geen nutteloze kosten maken, eerst goed overwegen.

Ja zelfs zo'n grote tuinbaan (LGB) ligt in jouw mogelijkheden, je moet er natuurlijk wel een tuin of plaats voor hebben, maar hier kan je ook klein en "goedkoop" beginnen, geen enkel probleem.

Mijn leuze is altijd geweest, geld uitgeven is geen kunst dat kan iedereen, maar iets moois opbouwen met beperkte middelen dat is pas kunst en dan ben je "ook" een "echte" modelbouwer.
Je moet het zien groeien, beetje bij beetje, deze hobby vraagt veel geduld en inzicht, heb je dat niet dan heb je niet de juiste keuze gemaakt denk ik.

Lucien
Lucien