Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Class 66 firma ers railways

Gestart door modeltreinbart, 18 juli 2008, 07:54:41 AM

13erke

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Hoi Jurgen, ik heb je net een PM gestuurd, ik dacht even dat het om een Class 66 van " Hafen und Guterverkehr" ging, maar volgens de "Class 66 site" zou het hier gaan om een Class 66er van Raillon.[;)]  



$
Ja, deze rijdt (grotendeels) de ford treinen, ter vervanging van de 55'igers ATB. Enkel de 5523 is hiermee nog uitgerust. Lok is eigendom van railion, maar rijdt in opdracht van de b-cargo.

loebaske

Nog al wat info men hier kan vinden op het forum [:)][:)]

modeltreinbart

Aan EMS : Het was een 6602
Aan de andere : Die van de firma Ers is naar gelang hoe je het bekijkt blauw 1/3 ongeveer en 2/3 grijs met de tekst ERS railways en de overgans is met bogen die spits boven eindigen in blauw en de grijze naar ondere toe . Maar ik weet niet of ze in schaal verkrijgbaar zijn. Zoja kunnen jullie dan zeker een seintje laten dan weet ik waar ik nu voor ga werken [:)][:)] .
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Brunel

Mehano heeft de 6604 onder catalogusnummer 1944.
Onder catalogusnummer 6340 is er ook nog eentje met het oude PB07 nummer.
Verder de nodige sound- en drierailvarianten.


modeltreinbart

Ik denk dat het miss nog even wachten is op een class 66 van ERS railways op schaal. Ik ga het ook nog een beetje in het ooghouden wanneer de loc Kallo nog eens aan doet. Nu ik regelmatig in het havengebied en naast de n49 of de expresweg rijdt op de parralelweg met de fiets zou ik deze miss nog wel tegen komen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Brunel

citaat:
Geplaatst door modeltreinbart

Ik denk dat het miss nog even wachten is op een class 66 van ERS railways op schaal.


Hou je de boel nou voor de gek?

Michel F

Die ERS class 66 is echt zeer mooi, ik heb hem ook van mehano (nr.4 idd.)
In het echt komt ie hier bij mij ook dagelijks langs vanuit de haven van Rotterdam richting oostblok met erg lange container treinen erachter.