Niet voor MSM, denk ik...

Gestart door Gerolf, 23 juni 2008, 11:10:52 AM

Havoc

Typisch, 1 schunnig draadje en ze zijn allemaal daar... Maar bij agemorleutet is niemand te vinden. Waar het hart van vol is zeker?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rochevalien

Gerolf,jouw fantasie en vindingrijkheid kennen blijkbaar geen grenzen,
maar als je dit hieronder ziet heb je dan geen zin om in een wat grotere schaal te gaan werken?? Geeft v??l meer mogelijkheden[:D][:D][:D][:D]




PS: er bestaat ook een "Adam" set maar daar zullen we het maar niet over hebben zeker? [:D][:D][:D][:D]

prettige vakantie Gerolf!!!!!

Gerrit



Gerolf

De mensen die het "live" gezien hebben zijn enthousiast.
Voor de gluurders in sp?: de bovenverdieping van mijn brouwerijtje op het minibaantje in Mechelen [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ysbeer

Ik zie dat soort dingen nooit.[:I]
Ik zit altijd achter een pilaar.[;)]
wim

Stefan Appelmans

Ah, ik ga dat zoeken voor de "engels" op de "pont de fragn?e" van Luik dat ik aan het bouwen ben voor de clubbaan.
stefan.

dingske

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

De mensen die het "live" gezien hebben zijn enthousiast.
Voor de gluurders in sp?: de bovenverdieping van mijn brouwerijtje op het minibaantje in Mechelen [;)]



Ja Gerolf dat is gewaagd maar ik vind het zeer goed gelukt. Geeft een "speciale" toets aan de baan [;)] Ik kom zeker kijken in Mechelen.

Wouter
Ik wil groot zijn in iets kleins.

Havoc

Dat is eigenlijk wel op een nogal slinkse manier reclame maken voor je baantje Gerolf.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Havoc

Dat is eigenlijk wel op een nogal slinkse manier reclame maken voor je baantje Gerolf.

Bwaah, 'k kan er toch geen prijs mee winnen [:D], maar wel belangstelling, natuurlijk [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw