Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

merken

Gestart door conducteur, 09 juni 2008, 18:43:23 PM

conducteur

Van waar halen jullie al dat belgisch materiaal?
marklin:bijna geen belgisch materiaal
mehano: hebbenwat bolle neuzen(diesels),maar daar stopt het volgens de cataloog bijna.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

ecosgebruiker

#1
Mehano "Bolle neuzen" waar haal je dat vandaan?
Manneke toch.
Het wordt hogen tijd dat je wat verder kijkt dan die twee merken.

Buiten de twee die je al noemde,
Roco
Fleischmann
Vi-Trains
LS M
Liliput (Bachmann)
Trix
enz enz enz


Powered By Diesel

#2
Kom jij van een andere planeet [xx(]?!
Mehano heeft geen bolle neuzen, maar wel serie 51 diesel, serie 41 dieselstel, Serie 26 elektrisch, serie 77/78 electrisch ...
Roco heeft bijna alle versies van de bolle neuzen uitgebracht inclusief deze met vlottende cabine, rangeerlocomotief serie 260, electrische locomotief serie 20,Diesel reeks 59 en 62... Verder is er nog LS models met de serie 13, olaerts die serie 15 al heeft uitgebracht, dieseltreinstel 45, break, .... Serie 16 is ook al door verschillende merken uitgebracht inclusief M?rklin, de tweetjes door jocadis en nu vergeet ik er nog een hele hoop. Tijd dat je nog eens een beter gesorteerde modelzaak binnenstapt met een goedgevulde geldbeugel...
running on heavy fuel

Powered By Diesel

#3
Typfoutje bij Mehano (serie 77/78 diesel) [:D]
running on heavy fuel

Mr-tsjoektsjoek

#4
+ verschillende jaren locomotiefmodellen verzamelen van wat alle merken uitbrachten, in zoverre de geldbeugel het toelaat.

+ de ombouw, of herschilderen van bestaande buitenlandse (lees duitse) modellen.

Zo kom je aan een uitgebreid, gediversifieerd locomotievenpark !

Aan je profiel merk ik dat je carri?re nog jong is, sparen,[:D] verzamelen en beurzen afschuimen zo groeit je locomotieven park.

Groeten Mr tsjoektsjoek

janjozef

#5
inderdaad zoeken zoeken en zoeken, en daarbij tussenin werken
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tonycabus

#6
Rian toch! Het wordt toch tijd dat je je ogen eens opendoet voor wat er in je lokale winkel staat. Daar staat niet alleen een toonbank met iemand achter hoor!!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

doomslu

#7
citaat:
Geplaatst door tonycabus

Rian toch! Het wordt toch tijd dat je je ogen eens opendoet voor wat er in je lokale winkel staat. Daar staat niet alleen een toonbank met iemand achter hoor!!

Tony, geef dat manneke eens wat uitleg dan altijd dienen toogpraat als hij nog eens langskomt. [:D][:D][:D][:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

the_gold

#8
Ik kan hier eens een fotoke posten van een gedeelte van locs die ik hier heb staan, Allemaal op ne rijke ( Zoveel opstelsporen heb ik ook weer niet om ze naast mekaar te zetten[:D]


Iemand een hintje hoe hij te plaatsen valt?

ERVIN

#9
Ik zal eens even wat laten zien.

Speciaal voor Conducteur.[;)]

Deze is van Roco.



Mehano.







LS-Models



Vanbiervliet



Jocadis



En dan ben ik heel waarschijnlijk de helft nog vergeten h?.
Dus er is best wel keus genoeg hoor.



ysbeer

#10
conducteur
Lezen,kijken,luisteren,denken.
en dat 100 keer
succes he.
wim

eric

#11
Hierbij een linkje van een club uit het Mechelse die heel up to date is op gebied van Belgisch materiaal en merken die het uitbrengen.


http://www.de-pijl.info/nieuwsmodelbouw.htm







conducteur

#12
citaat:
Geplaatst door tonycabus

Rian toch! Het wordt toch tijd dat je je ogen eens opendoet voor wat er in je lokale winkel staat. Daar staat niet alleen een toonbank met iemand achter hoor!!


'k zal een brilletje moeten kopen
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum