Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Bolle neuzen naar Moerbeke-Waas

Gestart door n/a, 07 mei 2008, 22:08:23 PM

n/a

Wie weet hoe laat het TSP op zaterdag 10/5 in Moerbeke-Waas zal zijn met hun Bolle-neuzen trein? Een BNX van deze rit zou nog schitterender zijn.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door overweg

Wie weet hoe laat het TSP op zaterdag 10/5 in Moerbeke-Waas zal zijn met hun Bolle-neuzen trein? Een BNX van deze rit zou nog schitterender zijn.



mee doen aan de reis is een goede oplossing om op tijd te zijn [:D][:D][:D][:D][:D]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door overweg

Wie weet hoe laat het TSP op zaterdag 10/5 in Moerbeke-Waas zal zijn met hun Bolle-neuzen trein? Een BNX van deze rit zou nog schitterender zijn.



mee doen aan de reis is een goede oplossing om op tijd te zijn [:D][:D][:D][:D][:D]



Ga jij mee?
Ik ga ook...
Spoorse groeten
Dimitri

dgrr57

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door overweg

Wie weet hoe laat het TSP op zaterdag 10/5 in Moerbeke-Waas zal zijn met hun Bolle-neuzen trein? Een BNX van deze rit zou nog schitterender zijn.



mee doen aan de reis is een goede oplossing om op tijd te zijn [:D][:D][:D][:D][:D]



Ga jij mee?
Ik ga ook...



ik ga mee [:D][:D]

n/a

Dat is nu net 't probleem trainfreak, ik was graag meegeweest maar heb die dag enkel tijd om eens tot Moerbeke te gaan...daarom m'n vraag dus,

Groetjes

13erke

heeft er iemand dan ook een idee wanneer er in Denderleeuw wordt gestopt?

trainfreak

En Patrick (DGRR57) wat vond je ervan?
En jij Joris (factageklerk), ik heb je ook gezien denk ik?
Spoorse groeten
Dimitri

dgrr57


dgrr57

En het meest gefotografeerde koppel [:D][:D][:D]


mardelat

Prachtige foto en zeer origineel; 'k zou zeggen tegen 't koppel: "Veel geluk ".
Marcel


trainfreak

citaat:
Geplaatst door dgrr57

En het meest gefotografeerde koppel [:D][:D][:D]

knip



Was super toen. De 5404 kwam opt gemakje dichter en die man betrouwde het niet[:D]
Spoorse groeten
Dimitri

conducteur

met het stoomfestival in maldegem was er ook een bolle neus
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

the_gold

Dat was de linkse, eigendom van de Tsp.
De 5404 is eigendom van de Nmbs

trainfreak

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om enkele foto's van de rit online te zetten: http://www.trainfreak.net/TSPrit121.html

Veel kijkplezier!
Spoorse groeten
Dimitri