Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

Mehano reeks 51

Gestart door svvander, 23 maart 2005, 17:25:10 PM

Tom

Van waar komen die tekingetjes van treinen op hun forum?[?][?][?]
Tom

jossebe2000

foto gedaan aan de open deur van PFT/TSP

tonycabus

Uit een screensaver... Je kan ze als handtekening inlassen, maar dat neemt wel direkt veel plaats in.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

dieseltje

Op de site van Rocky Rail wordt de nieuwe 51 nu aangekondigd voor januari 2006, iemand nog enig recent nieuws, exacte datum van levering / offici?le voorstelling ??

Benny

tonycabus

Geen precies idee, maar het wordt w?l binnen zeer kort. Ook de MW reeks 41 is voorzien!

stefan rosiers

Heeft deze loc een metalen opbouw?

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

tonycabus

Met een zwaar metalen onderstel, stijl 'blue tiger' of zo zeker?

mark7758

Yep. Ik hoop dat ermee gereden kan worden over 2 weken in Rijswijk.
Hoop Hoop. (al was het maar 10 seconden voor een foto.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

eric

citaat:
Geplaatst door dieseltje

Op de site van Rocky Rail wordt de nieuwe 51 nu aangekondigd voor januari 2006, iemand nog enig recent nieuws, exacte datum van levering / offici?le voorstelling ??

Benny

Ik heb van horen zeggen pas maart ?

janjozef

Verleden week heb ik mijn bestelling geplaatst, Ik heb er 3 besteld, de eerste zouden eind januari, begin februari uitgeleverd worden en dan elke volgende maand een andere nummer, negen maanden lang als het waar is ga ik volgend jaar met kerstmis naar de middernachtmis.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Ik ben voorbije Zaterdag bij Vanbiervliet geweest en daar zijden ze dat de 51 van mehano voor eind februarie, begin maart zal zijn.
En natuurlijk verschuift door de vertraging van de reeks 51 ook de reeks 41 op.
Tom

Kedeng Kedeng

Ja jan, da word dus de nachtmis[;)]

BD1701

Het laatste wat ik ervan gehoord heb, is dat hij zou uitgeleverd worden rond de periode van N?rnberg, dus ik gok dat het halfweg februari zal zijn. Alhoewel ik zelf mijn twijfels heb over die haalbaarheid, ik wacht althans vol spanning af, en hopelijk komt hij uiteraard zo snel mogelijk.

svvander

Nu, als het nog tot maart zou duren... dat zou me goed uitkomen, dan kan ik meer als genoeg sparen voor misschien direct al een 2de bij te bestellen! [;)]
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.