verder dan sporenplannen

Gestart door rixke rail, 20 april 2008, 17:59:06 PM

rixke rail

Sporenplannen zijn z??r belangrijk, heb ik hier al gemerkt, maar denken jullie ook verder ?
Ik ben waarschijnlijk t? gek om los te lopen, maar ik heb ook een regioplan bedacht. Rond mijn station, om treinen te kunnen plannen !
Waar rijden ze naar toe en waar komen ze vandaan ? Dit is de regio Zuidvoorde, waar Zevenem-Wacht deel van uitmaakt !:o)

IMGhttp://i60.photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/modelspoormagazine/land01.jpg/IMG

Ik ga zelfs verder en heb een volledig fictief land bedacht, met alle spoorlijnen :

IMGhttp://i60.photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/modelspoormagazine/land02.jpg/IMG

Oordelen jullie nu maar of ik gek :o):I ben of niet }:).
Als jullie mij zien met badge op ??n of ander bijeenkomst, kunnen jullie eventueel tijdig weg duiken !
W??s dus desgevallend gewaarschuwd ! 8)
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Gerolf

#1
Van je eerste tekening kan ik de zin nog volgen. Locale dienstregeling en zo ...
Bij je tweede tekening heb ik zo mijn bedenkingen [|)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rochevalien

#2
Een fictief land zeg je? volgens mij is dat gewoon "groot West-Vlaanderen" en is dat altijd al een beetje "het buitenland" geweest.[:D][:D][:D] verzonnen of verplaatste stations zou nog kunnen maar een verzonnen land????? en bovendien nog op de zee heroverd[:0][:0][:0]
Leterme & Co zullen jou niet graag zien komen[:D][:D][:D][:D][:D]

Gerrit

rixke rail

#3
Tja, noem het een uit de hand gelopen identiteitscrisis uit de jaren '80 (tienerjaren), die is blijven hangen. Mijn verbeelding was destijds nogal "grensverleggend" [:o)].
Tegenwoordig beperk ik mij idd. eerder tot de eerste tekening !
"Groot West-Vlaanderen" [?]
Mijn landschap ziet er eerder uit als de "Dardennen".[:D][:D]
Voer voor psychologen, waarschijnlijk !
Jullie zijn dus gewaarschuwd : Rixke Rail is zo zot als de dubbele draaideur ![}:)]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Tom

#4
citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Een fictief land zeg je? volgens mij is dat gewoon "groot West-Vlaanderen" en is dat altijd al een beetje "het buitenland" geweest...
Pas op he, want ik ben een fiere West-Vlaming. [:(!] [:o)] [;)]
Tom

janjozef

#5
En op wat zijt ge dan fier, [:D][:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

#6
Lach maar. [}:)] [;)]
Tom

boke

#7
citaat:
Geplaatst door rixke rail
Jullie zijn dus gewaarschuwd : Rixke Rail is zo zot als de dubbele draaideur ![}:)]
Modelspoorse groeten,
Eric.


Eric,

Dat is hier in ons stadje al lang geweten dat er buiten Geel meer gekken rondlopen dan in Geel! [:I] 't Is daarom dat het hier in Geel zo goed leven is... [;)]

T03

#8
citaat:
Geplaatst door rixke rail

Ik ben waarschijnlijk t? gek om los te lopen, maar ik heb ook een regioplan bedacht. Rond mijn station, om treinen te kunnen plannen !
Waar rijden ze naar toe en waar komen ze vandaan ? ....



Eric, No worries, you are not alone [;)]

Marc
"I have a train riding in my brain"

tonycabus

#9
Wat mij betreft mag Rixke nog even gek blijven, dat zijn we tenslotte allemaal een beetje!
Zie maar hier:
http://home.versatel.be/vt698346/hetgroterplan/titel%20Boureguatte.htm
En zo zijn er meer, ook ikke...
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

tonycabus

#10
Oei... werkt niet meer precies!!
Het is noctans een leuk verhaal, in een soort microklimaat en meer van dat.
Het begint mooi, met verbouwen van bieten, een suikerfabriek en zo meer. Het boerengat wordt een echt dorp met een spoorlijn en station (volk en bieten!).
Op een dag gaat de suikerfabriek de productie inkrimpen, komen er stakingen enz. enz.
Uiteindelijk wordt de fabriek gesloten, en gaat de hele conjunctuur naar de kleurpotloten. En daar begint de modelbouwer...
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

tonycabus

#11
Dit is de goeie link, hij is van provider veranderd:
http://www.debleser.com/Boureguatte.htm
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

#12
Ferm project, en ferm verhaal!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw