Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

ombouw Roco 5205 naar .5407

Gestart door Arbeco, 14 april 2008, 20:27:24 PM

Arbeco

Hoi Davy,

Dat is dan wel toevallig zeg, de wagens in mijn ertstrein zijn wagens van "Gustave Bo?l", dus dat is dan weer mooi meegenomen!![:)]
En inderdaad, ook ik wil de belading nog eens aanpassen, maar zie er een beetje tegenop...[|)] Dank aan iedereen voor de complimentjes.[:I]

En, net als bij de mens; na gedane arbeid is het goed rusten!
Dus even aan de kant voor de welverdiende weekendrust op de losweg:

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

Gerolf

Wanneer ik "ooit" mijn rollend materieel ga verweren, heb ik aan dit draadje weer een bron van inspiratie. Merci, Len!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

MickeyMouse

En dan nog 's nachts ook[:D][:D]

Geert

Gerolf

"ooit" gaat over tijd (en prioriteit dus eigenlijk). Zo ben ik heel de voormiddag met mijn website bezig geweest.

Mijn prioriteit is momenteel mijn baan zelf (nu even het minibaantje en wat daar bij hoort)
Mijn rollend materieel is voorlopig ondergeschikt, het dient eigenlijk enkel om de baan te testen. Ik heb heel wat materiaal dat wacht op technische en uiterlijke verbetering...
... al zal ik voor het minibaantje toch wat "mooi" materiaal moeten hebben (lees: enkele modellen verweren)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Arbeco

Heren modelspoorders,

Even een berichtje over het verweren, ik ben in de afdeling "wheatheren - verweren" een nieuw draadje gestart over dit onderwerp. Dat is misschien voor ieder iets makkelijker, toch?
Dan nog even een update wat de loc's betreft; momenteel staat er een 52 in de werkplaats waarvan de in- en uitlaat van de verwarmingsketel wordt verwijderd. Dit zal mijn 5de "zwevende cabine" worden, en krijgt het nummer .5304. Foto volgt...[:)]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

bollen neus

Hoi Len, en hoe loopt "dit " verhaal nu verder af ?
[:)]

Ben benieuwd naar jou nieuwe creatie!![;)][;)][8D]

Eric, alias bollen[:o)]neus.

Arbeco

Heey Eric,

De .5304 rijdt intussen alweer een tijdje rond op de sporen van V?neche, de foto van de loc staat inmiddels in het fotospel-draadje.
Volgend project wordt de 5306, de eerste loc van de reeks die een zwevende cabine kreeg. Dit is de loc met de gele deurtjes voor de koplampen en een tweedelig i.p.v. 3-delig venster in de zijramen van de cabine's. Moet enkel nog ergens een Roco 52 zien te vinden...[:D]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...