Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

ombouw Roco 5205 naar .5407

Gestart door Arbeco, 14 april 2008, 20:27:24 PM

Arbeco

Heren modelspoorders,

Dit berichtje wil ik graag even als kleine test beschouwen, om te kijken of ik nu foto's hier kan plaatsen bij mijn berichten. Op de foto (als 't goed is!) zie je mijn creatie .5407, welke ik heb omgebouwd uit de 5205 van Roco. Het dak is aangepast, de grote ventilator heb ik namelijk verwijderd. Na het dak opnieuw te hebben gespoten en een nieuw nummer op de kast, heb ik het hele machien nog wat verweerd en is dit het resultaat geworden. Is het gelukt?:I

IMGhttp://i306.photobucket.com/albums/nn261/Arbeco/53-5459003.jpg/IMG

Groetjes Len (de AFB-fan);)
Old diesels never die...

Bundesbahnfreak

Mooi gedaan, ik vind de verwering geslaagd.  Niet te veel, juist dat klein beetje zonder overdrijven.[;)]

Groeten

Rudy

bollen neus

[:D][:D][:D]

Len, waarom zou dit niet mogen gezien worden?
Ge zijt goe bezig, doe zo voort.

bollen neus, Eric
[^]
[8D][8D][8D][8D]

railman56

100% geslaagd [^]
proficiat len
dat mag gezien worden
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Peter

Prachtig gedaan Len,
ik zou het zelf niet beter kunnen.
Alleen, op de foto lijkt het of het nummer niet helemaal evenwijdig staat met het groene gedeelte erboven. Dit is zeker geen kritiek!!
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rixke rail

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

GeM

Properkes!

Voer voor een artikeltje? Ik heb nog 3 bolle neuzen met hetzelfde nummer liggen, die zouden een hernummering/ -schildering waard zijn!
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

Tom

Ik vind het heel knap gedaan, proficiat. [^]
Het lijkt mij wel een artikeltje voor MSM waard. [;)]
Tom

doomslu

Knap. Van waar komen de nummertjes ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

jan77

Heel knap gedaan volgens mij 300 % GESLAAGD
Gr Jan

Jurgen

Je zou zeggen dat je het zo gekocht hebt in de winkel. [;)]
Gelukkig weten de regelmatige bezoekers van dit forum wel beter. [:)]

Met andere woorden: PRACHTIG!!!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Arbeco

Jongens, hartelijk dank voor jullie complimentjes!
@ Peter: Ik denk dat dit een beetje gezichtsbedrog is, het is mij op andere modellen ook opgevallen en denk dat dit komt omdat de "0" iets kleiner (lager) is dan de overige cijfers. Waarom dit is, is mij ook een raadsel...
@ Luc: De nummertjes zijn afwrijftransfers, welke ik besteld heb bij Jocadis. Ze zijn er ook in 't geel, voor de groene loc's. Momenteel ben ik bezig om van een Trix 205 (oude schildering met enkele lampen en omgekeerde V op de neus) de 5515 te maken. Enkele loc's van deze reeks hebben zo gereden; het bekendst waren de machines van stelplaats Jemelle.
Ook heb ik enkele 59'ers verbouwd en omgenummerd, de (nu) 5917 heeft zijn derde koplamp verloren...
Ik hou jullie op de hoogte van mijn verbouwinkjes, als jullie dat willen[;)]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Arbeco

Ik hou jullie op de hoogte van mijn verbouwinkjes, als jullie dat willen[;)]
Ik vermoed dat je het antwoord al weet [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

CiteerGeplaatst door Arbeco
[Ook heb ik enkele 59'ers verbouwd en omgenummerd, de (nu) 5917 heeft zijn derde koplamp verloren...

die verbouwingen van reeks 59 interesseren mij wel[:D][:D]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn