Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

HO Bruggen

Gestart door Quadran, 09 april 2008, 19:41:35 PM

Quadran

Heeft iemand een goede link naar viaducten en bruggen in HO.

Uiteraard dan geen Faller, Vollmer, Kibri :p
 

Peter

Ik zou de merken moeten opzoeken in de Miba's maar er bestaan prachtige Messing bouwkits voor diverse bruggen? Niet echt goedkoop, ik zou zelfs zeggen DUUR, maar mooi zijn ze.
Je kan natuurlijk ook zelf bruggen bouwen met messing of kusnststof profielen e.d.
Met vriendelijke groeten
Peter

hobbyist

PB - messing heeft een messing brug in het gamma. prijs ????????
Bij conrad vind je zowel bruggen als viaducten. ik vermoed dat ze afkomstig zijn van Faller. Kibri zal er ook wel hebben. zoek eens bij jocadis maar doe eens een mailtje naar tufken.

DelticPower

Bruggen voor het uitzoeken, voor de prijs kun je ze zelf niet maken.http://www.de-spoorzoeker.nl/index.php?id=34

Groeten van Jan

railman56

onmiddellijk bij mijn favorieten gezet
ziet er mooi en degelijk uit en inderdaad niet overdreven duur
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Quadran

inderdaad een mooie site!!!

bedankt hiervoor...
 

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Quadran

Heeft iemand een goede link naar viaducten en bruggen in HO.

Uiteraard dan geen Faller, Vollmer, Kibri [:p]



En waarom niet? Kibri en Vollmer hebben h??l fraaie bruggen in hun catalogus die zeker niet misstaan op een Belgische baan,je moet ze wel z?lf ineen steken en verweren natuurlijk.

Gerrit


Quadran

ik ken kibri, faller, vollmer, maar net daarom vroeg ik nog naar andere merken / links om de horizon te verbreden [:D]

mvg

 

Rochevalien

cornerstone,made in America...

Gerrit

eddy

Kijk hier eens,
www.modelarts.com

Mvgr Eddy

dieseltje

citaat:
Geplaatst door DelticPower

Bruggen voor het uitzoeken, voor de prijs kun je ze zelf niet maken.http://www.de-spoorzoeker.nl/index.php?id=34

Groeten van Jan



Stonden die vorig jaar niet in Genk ??  Ik heb daar althans bruggen vastgehad, die er zeer goed uitzagen aan interessante prijzen, en ik meen hier een paar modellekes te herkennen...

DelticPower

Hoi dieseltje, dat is zeer goed mogelijk. Ben er zelf niet geweest, maar ik heb net nog div bruggen gezien, ze zijn mooi en helemaal van metaal.
Groeten van Jan

eddy

Ja,die stonden in Genk.Bruggen volledig in metaal en niet duur.Enkele mensen uit de club hebben er besteld,en ze zijn mooi.
Mvgr Eddy