Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Heki Flockstar

Gestart door Peter, 30 maart 2008, 14:26:44 PM

Peter

Heeft iemand enig idee van de prijs van het nieuwe elektrostatische begrasingstoestel de Flockstar. Dit toestel dient aangeloten te worden op een transfo en niet meer direkt op het net zoals het (dure) andere toestel.Op het net vind (vond) ik voorlopig nog niets.
Met vriendelijke groeten
Peter

Klaas Zondervan

Wel eens van Google gehoord? [8D]
Ik vond binnen een paar minuten een prijslijst van een Duitse winkel.
170 eurootjes mag dat dingetje kosten.

Peter

Dat is de prijs van de normale Flockstar, die aangesloten wordt op het elektrische netwerk. Bij H?nerbein in Aachen kost die maar 149,5 euro. Ik bedoel degene die je aansluit op een transfo. Is pas nieuw van in N?rnberg
Met vriendelijke groeten
Peter

eric

Enkele handige Harry's onder ons hebben dit al zelf gemaakt voor een paar euro's en het werkt perfect.
http://www.nproject.nl/modelspoor-scenery/statisch-gras-leggen-op-de-modelbaan.html

loebaske

is maar dat je het weet Eric, heb er al drie gemaakt en het werkt perfect, koop de elektrische raketjes voor 5.5? een zeefje van +/- 4? een beetje soldeerwerk, montage en klaar is kees [:)][:)]

eddy

Inderdaad,
kost maar een paar euro aan onderdelen,en werkt perfect.

Mvgr Eddy