Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Railware

Gestart door quf, 14 maart 2008, 13:50:19 PM

quf

Zijn er mensen op dit forum die met het besturingsprogramma "RAILWARE" werken?
Ik dacht dat ik de club uit Oostende daar een aantal jaren geleden op de beurs in Mechelen heb zien mee werken. Ik werk er al een tijdje mee, maar heb toch nog enkele problemen; en ik zou ze liever hier eens ter sprake brengen alvorens naar het Duitse Railwareforum te gaan.
Voor deails kunt u me altijd contacteren op mijn e-mail adres. (zie hiervoor mijn profiel)


Groeten

Frank

INFO

Dan begrijp ik niet dat je er niet gelijk bij verteld wat die problemen zijn.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

loksound2

citaat:
Geplaatst door quf

Zijn er mensen op dit forum die met het besturingsprogramma "RAILWARE" werken?
Ik dacht dat ik de club uit Oostende daar een aantal jaren geleden op de beurs in Mechelen heb zien mee werken. Ik werk er al een tijdje mee, maar heb toch nog enkele problemen; en ik zou ze liever hier eens ter sprake brengen alvorens naar het Duitse Railwareforum te gaan.
Voor deails kunt u me altijd contacteren op mijn e-mail adres. (zie hiervoor mijn profiel)


Groeten

Frank



Inderdaad bij MSKK werken ze met RailWare.
Vraag even naar Kristof.
contact@mskk.be

mvg,
P.

quf

Dank U Loksound [:)]
Ik had ondertussen al contact opgenomen met Duitland, en die hebben me voortgeholpen. Maar het is altijd prettig als er iemand in de buurt (lees MSM) is.


Groeten

Frank

loksound2

citaat:
Geplaatst door quf

Dank U Loksound [:)]
Ik had ondertussen al contact opgenomen met Duitland, en die hebben me voortgeholpen. Maar het is altijd prettig als er iemand in de buurt (lees MSM) is.


Groeten

Frank


zonder dank. van mij mag je altijd een antwoord verwachten... als ik iets van de zaak ken (en als ik online ben... veel te weinig...). als ik er niets van ken dan hou ik mijn kwebbel... Dan leer ik meestal wel bij van ANDEREN. DANK!