Totaltrain

Gestart door Quadran, 08 maart 2008, 12:09:02 PM

Quadran

Heeft hier iemand ervaringen met Totaltrain.

Ik zie dat het een uitgebreide website is, maar heb nog eigenlijk niets durven bestellen...

 

Ludwig

Ik ben 1 keer in Totaltrain te Valkenburg geweest.
Toffe winkel heb er ook iets gekocht maar voor de goedkoop moet je er volgens mij niet zijn.
Al zijn er soms wel eens acties en dan kan je wel een koopje doen.
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

br212

Tip: kijk voor ervaringen met winkels (primair in Nederland) eens op: http://www.beneluxspoor.net/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=48 Staat voldoende op qua ervaringen. (en voor TT geeft dat een zeer wisselend beeld...)

Kees-Jan

@ Quadran:

Is dit wel de juiste manier om deze vraag te stellen?

Het lijkt mij dat je, als je een ervaring wilt hebben, eerst met de betreffende leverancier contact opneemt en niet via een forum deze vraag gaat stellen want je ziet dat het nu ??n tegen ??n is in antwoorden. Voor dat je het weet loopt het uit de hand lijkt me.

Mail of bel TT gewoon met je vraag.

Kees-Jan


dirkske

Ik heb er al een paar keer iets besteld, en dit is altijd keurig geleverd.[;)]
Maar voor de meer Belgische modellen..., zijn er andere.
Je eigen baan, je eigen wereldje!

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

@ Quadran:

Is dit wel de juiste manier om deze vraag te stellen?

Het lijkt mij dat je, als je een ervaring wilt hebben, eerst met de betreffende leverancier contact opneemt en niet via een forum deze vraag gaat stellen want je ziet dat het nu ??n tegen ??n is in antwoorden. Voor dat je het weet loopt het uit de hand lijkt me.

Mail of bel TT gewoon met je vraag.

Kees-Jan





Ervaring is iets wat je natuurlijk niet aan de winkel vraagt.
Die zal heus niet zeggen  ja ik ben te duur lever slecht en ik ben onvriendelijk.
Ervaring met is iets wat de klant mee maakt,en dat moet je dus aan de klant vragen.
Hoe moet die vraag aan de winkel dan zijn
Bent u te duur leverd u slecht en bent u onvriendelijk
zelfs mijn kleindochter van 2 weet het antwoord.[8)]
wim

Kees-Jan

Wim,

Door het veranderen van berichten voor mij lijkt het nu een raar antwoord wat ik gegeven heb.

De strekking van mijn antwoord was dat het volgens mij niet gepast is om winkeliers via een forum te gaan bekritiseren (of de eigenaren van dit forum moeten hier geen probleem mee hebben). Maar ik vind het zo goedkoop om in die thermen te blijven.

Iedereen heeft verschillende ervaringen bij winkels en vaak blijven negatieve ervaringen meer hangen dan positieve ervaringen. Die negatieve ervaringen is dan een mooie voedingsbodem om een winkel af te kraken.

Tot zo ver mijn betoog.

Kees-Jan

modeltreinbart

beste lezers het is niet eenvoudig voor de mening over bepaalde winkels te geven zo heeft iedereen zijn favorieten natuutlijk garandeerd dit niet dat je telkens een positieve feedback op die winkel kan geven. ik wil maar zeggen de ene dag is de andere niet en een winkelier kan ook zijn slechte dagen hebben en zijn goede dagen het is per slot van rekening ook maar een mens.

Ik las onlangs het volgende in een drankgelegenheid; " door gebrek aan personeel werken hier mensen behandel ze met respect want ze zijn zeldzaam " met dit in het achterhoofd gaande naar eender welke winkel zal je zien dat een vriendelijk woord ook wonderen doet of met een lach op je gezicht binnenkomen .

Grts Bart
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Peter

Mijn idee is dat ik meestal enkel op mijn eigen ervaringen voortga. Want wat voor de een een slechte winkel is, is voor iemand anders een goede winkel.
Maar ik ben het er wel mee eens, vriendelijkheid doet veel goed. Een vriendelijke verkoper is al veel gewonnen. Ben je zelf ook vriendelijk dan krijg je dikwijls een betere service. (in de meeste winkels althans)
Met vriendelijke groeten
Peter