Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Nieuw zolder baantje

Gestart door modeltreinbart, 06 maart 2008, 17:32:06 PM

modeltreinbart

Ik heb al een bovenleidinspoortaal af. Enkel nog enkele details bij spuiten en schilderen en dan komt er al een foto van het bovenleidingsportaal .Eens ik andere batterijen heb want die ik nu heb zijn niet herlaadbaar en leeg van veelvuldig gebruik.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Ik ben nu een demostukje in elkaar aan het zetten dat ik nog moet afwerken met grassen en ballast. Dit is tevens ook een oefenstuk waar ik in kan boren voor als ik een sein heb gekocht of zo . Jullie zien zeker binnenkort resultaten dit is beloofd . En nu kan ik mijn woord houden want ik heb mijn digicam van het merk traveler (merk voor mij onbekent) type dv3010. Ik kan er mee filmen maar niet in (het donker) , ik kan er foto's mee nemen , ik kan geluidsopnames maken en ik kan er zelfs mp3 mee afspelen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

modeltreinbart

Dit is het demostukje
Ik zou graag jullie mening er over willen horen. Het moet wel hier en daar nog een beetje bij gewerkt worden.
met vriendelijke modelspoorgroeten Bart
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

ERVIN

Foto is niet echt duidelijk, maar ik zie precies geen dwarsliggers, heb je die vol met ballast gegoten??

modeltreinbart

Ik weet dat de foto onduidelijk is maar ik ga proberen een beter foto te nemen en hier en daar moet ik nog retouches aan brengen op het eindresultaat beter te maken. dit komt zo snel mogelijk
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)