Roco koppelingen

Gestart door Iebor, 05 maart 2008, 20:26:02 PM

Iebor

Ik ben op zoek naar Roco wagon/rijtuig koppelingen. Ik kon er een paar vinden op een site van Conrad en een site van een model winkel maar kon de betreffende koppeling niet vinden. Ik zoek de koppeling met uitstekende veertjes om de koppeling in het midden te houden, dus niet de 40271/40272. het is een koppeling met die uitstekende "kunststof veertjes" die met een schroefje door een gaatje wordt vastgezet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Misschien is er wel een site met deze codenummers maar kan hem vooralsnog niet vinden. Wie kan mij helpen?

Klaas Zondervan

Ik denk dat je die koppelingen met de verende staart moeilijk zult vinden, want in de Roco catalogus komen ze niet meer voor.

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Iebor

Dank je Saraan, de laatste link heeft mij enorm geholpen. De zeven koppelingen in de achtergrond van de foto waren de juiste. Ik heb ze al besteld. Dank!!