Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Nieuw Belgisch model

Gestart door Anarchy, 05 maart 2008, 17:13:07 PM

doomslu

Er is inderdaad iets nieuws op komst bij Van Biervliet.

Ik kan/mag helaas niet veel zeggen. Alvorens jullie mij opnieuw van klopgeest en slecht karakter verwijten [:D], een beetje uitleg.
Het zit namelijk zo : af en toe beschik ik over de wonderlijke gave in de toekomst te kunnen kijken. [?] Zo heb ik vorig weekend MSM 69 kunnen lezen. [:p] En daar staat inderdaad in dat ...

Jullie begrijpen wel dat ik niks kan gaan vertellen want het is v?????l leuker om alles zelf te gaan lezen. Is het niet ? Nog even geduld.

Toch een tipje van de sluier oplichten : ik heb hier het juiste antwoord nog niet gelezen. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Mr-tsjoektsjoek

Ik denk dat JoVer gelijk heeft, dat die zin er al staat van vroeger.

De updat van 5/3/8 betreft de winnende nummers van de tombola over de reeks 60/61. Verdorie, pech, ben er niet bij, ik zal hem moeten betalen.[:(!]

Zondag laatst was ik bij Van Biervliet.  Van een nieuwigheid heb ik niets gehoord.  Ik had prijs gevraagd over de Brawa S9. Christophe was direct geinteresseerd in de Belgische versie.  

Die avond heb ik hem nog gemaild in welke fotoboeken hij welke afbeeldingen kan terugvinden over de S9 (type 69).

Kleine teleurstelling : [:(] De 'naakte' versie van Brawa is niet als Belgisch terug te vinden. Op zijn minst was hij uitgerust met twee zanddommen i.p.v. ??n.  Soms was daar nog een ACFI bij, soms met windleiplaten.  En de tender was van het type 35 - 36 (zoals bij het type 64)en geen type 38 zoals die van Brawa.

O ja, die prijs ???

Niet schrikken, de prijs lonkt naar die van kleinseriefabrikanten :
de versie digitaal, MET rookgenerator en MET loksound kost ongeveer 530 ? [:0][:0][:0].
De versie digitaal, voorzien voor rookgenerator en voorzien voor loksound is ongeveer 430 ?.

Intussen liet Christophe Van Biervliet mij weten dat Brawa geen kleine reeks van bvb 50 stuks kan maken in de Belgische kleuren.
Maar misschien komt er later toch een Belgische versie ????

Groeten Mr tsjoektsjoek.

LockyLuke

'k heb vandaag eens gebeld en er zou toch ietsd nieuw uitgebracht worden.
het zou iets zijn zonder wielen. geen loc of wagon dus?
in het weekend zou het op de site van Vanbiervliet staan. ben benieuwd

dieseltje

Euh, is er ooit ees nie gezegd da Van Biervliet Belgische huizekes of tenminste voorgevels ging uitbrengen ????

Tom

Modeltreincenter West-Vlaanderen heeft vroeger nog Belgische voorgevels verkocht.
Tom

Anarchy

Ludwig

Het zou dus over seinen gaan, Belgische seinen wel te verstaan.
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2