Hornby

Gestart door Peter, 21 februari 2008, 15:03:00 PM

Peter

Net gezien in de nieuwe Miba: Hornby brengt een DCC decoder op de markt voor de (aanbevolen) prijs van 15,00 euro. Dit zou echt goedkoop zijn.
Weet iemand al meer over deze decoder. Volgens de summiere uitleg zou het gaan om een tot 500 mA belastbare, lastgeregelde decoder
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Gaat het om deze decoder? Hij wordt in UK voor zo gemiddeld 10 pound verkocht.
http://www.hornby.com/brands/hornby-digital/locomotive-decoder,55,HAR.html
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Die heb ik me een paar weken geleden aangeschaft hier in Luxemburg, voor 14 euro.
Wat wou je weten ? Ik heb de documentatie thuis liggen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ysbeer

citaat:
Geplaatst door doomslu

Die heb ik me een paar weken geleden aangeschaft hier in Luxemburg, voor 14 euro.
Wat wou je weten ? Ik heb de documentatie thuis liggen...


Op de hornby pag. (zie saraan)kun je zo de PDF downloaden.
Staat niet alles mar wel veel in.
wim

doomslu

citaat:
Geplaatst door ysbeer

citaat:
Geplaatst door doomslu

Die heb ik me een paar weken geleden aangeschaft hier in Luxemburg, voor 14 euro.
Wat wou je weten ? Ik heb de documentatie thuis liggen...


Op de hornby pag. (zie saraan)kun je zo de PDF downloaden.
Staat niet alles mar wel veel in.
wim

Dat is het Wim, meer zit er niet bij.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Thommy

sorry voor een oude topic terug omhoog te halen.

vermits het digitaal rijden toch niet te omzeilen valt, zit ik voorzichtig af te tasten om met een loc of 2 te testen.

zijn deze Hornby decoders goed of geef je beter meer geld om een "betere" decoder te nemen
Greetz

Thommy

ysbeer

Voor normaal rijden,zonder extra extra zijn ze prima
Mogelijkheden iets beperkt,maar kwaliteit prima
wim

marimon

Dus Wim, is dit voor iemand die rijdt met Lockmaus, waar je maar 4 funties mee kunt bedienen, een goede optie?
Of met andere woorden, voor goedkopere digitale locs is dit dus een prima aankoop?
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

ysbeer

citaat:
Geplaatst door marimon

Dus Wim, is dit voor iemand die rijdt met Lockmaus, waar je maar 4 funties mee kunt bedienen, een goede optie?
Of met andere woorden, voor goedkopere digitale locs is dit dus een prima aankoop?



Ja dat vind ik wel,goed aansluiten want kortsluiting is geen vriend van deze decoder
Verder is hij echt oke.
wim