Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Merksem

Gestart door Peter, 11 februari 2008, 10:36:06 AM

Peter

Gaat er zondag iemand naar de beurs in het fort van Merksem?
Wij, mijn echtgenote en ikzelf zullen er waarschijnlijk vanaf 11.00 uur zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

Ik zal er zeker zijnom 9 uur, maar om 11 uur ben ik al weg.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dirkske

Snif...deze keer niet.[:(][:(][:(][:(!]
Je eigen baan, je eigen wereldje!

dirkske

Snif...deze keer niet.[:(][:(][:(][:(!]
Je eigen baan, je eigen wereldje!

janjozef

Eigenlijk vergeten, maar ik zal er ook niet zijn MTD verhuist dit weekend

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

railman56

normaal gezien om 9 u aanwezig
hopelijk is het dan niet meer zo warm om een erwtensoepke te comsumeren
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

SuSke

Het staatop het programma, zal er waarschijnlijk ook wel tussen 10 en 11 aankomen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Ik moet werken [:(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Als het een beetje meezit loop ik daar ook rond. Het uur... meestal vanaf een uur of 10 tot rond de middag (afhankelijk van hoeveel bekenden / forumleden ik tegenkom.)
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

eric

En wie is er geweest en wat hebben we zoal gekocht?

Ik heb een Roco NMBS 2025 aangeschaft met sounddecoder voor een heel schoon prijske bij een heel schoon meiske.

Kees-Jan

Ja ik ben er geweest en heb er een onderlosser van Roco en twee gekoppelde goederenwagens Roco gekocht (Beide DR materiaal uiteraart).

De wisselstroomwielen van de wagens mag ik de volgende keer komen ruilen voor gelijkstroomwielen.

Leuk klein beursje en daar ga ik nog wel een keer heen.

Kees-Jan

railman56

ik ben daar ook geweest, zoals gewoonlijk.
2 ketelwagens gekocht van jouef-ls models
weeral tevreden huiswaarts gekeerd
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

SuSke

In laatste instantie opgevorderd als materiaalwagen om het scouts-weekend van zoonlief te gaan ontruimen.
De beurs is er dus niet van gekomen, maar volgende keer beter.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Wat heb ik gekocht? Bij de vriendelijke juffrouw op de Olaerts stand kocht ik twee reeksen 51, een type 10 en type1 en, en, en[:I][:I][:I]

Nee, alle gekheid op een stokje: Die vriendelijke juffrouw had 4 verschillende M1 rijtuigen voor me bij (in bouwset), en even heb ik getwijfeld of ik ook nog een Roco reeks 20 (geel) zou kopen voor 90 euro maar,dat heb ik maar niet gedaan. Wel bij CL Decor nog een Mehano reeks 26 blauw voor een heel aangename prijs. En het belangrijkste. 11 verlichtingsets voor in huizen, van Brawa, voor de prijs van 10. (nee dat is niet juist, want die setjes kosten normaal 1,30 het stuk) en ik betaalde 10 euro voor die 11 setjes

Wat ik wou, die wissel van Roco, helaas....[:0]en Evergreen planking (witte) had ook niemand bij. Hopelijk is dat bij de Collectorsbank al terug binnen.
Met vriendelijke groeten
Peter

modelbaanHO

Omdat ik net zoals Suske was opgevorderd om een bende kinderen te gaan ophalen op hetzelfde scoutsweekend ben ik heel vroeg geweest.

Eventjes bij Olaerts langs geweest om zoals Peter een set M1 rijtuigen op te halen, maar blijkbaar was er iets misgelopen bij het bestellen want die voor mij waren er niet...maar de vriendelijke juffrouw heeft aangeboden om ze naar mijn adres op te sturen. Volgende week zouden ze er moeten zijn.

Zoals altijd enkele bekenden tegengekomen en een snelle babbel gedaan.

En tenslotte een loc gekocht die al heel lang op mijn verlanglijstje stond: zie 'nieuwe aanwinsten'.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be