Nieuws:

Nu in MSM 251 DOSSIER: De NMBS M4-rijtuigen van Treinshop Olaerts

Hoofdmenu

trein brandend licht in stopsectie

Gestart door r.ent, 03 februari 2008, 19:49:28 PM

r.ent

Op me baan heb ik wat stopsecties.
Maar geen stroom is alles uit is er een oplossing dat me trein wel stilstaat en de lichten en het geluid aan blijft?

Ronald

n/a

citaat:
Geplaatst door r.ent#13;#10;
#13;#10;Maar geen stroom is alles uit is er een oplossing dat me trein wel stilstaat en de lichten en het geluid aan blijft?
#13;#10;#13;#10;Je moet spanning wel laten opstaan op de stopsecties, anders brandt er geen licht noch klinkt er geluid.#13;#10;#13;#10;theo

Klaas Zondervan

Belangrijk is in dit geval of je analoog of digitaal rijdt.
Omdat het over geluid gaat is digitaal het meest voor de hand liggend, maar waarom heb je dan stopsecties?

PS: ik zie net dat je dezelfde vraag ook op een ander forum hebt gesteld. Daarom zal ik er verder niet op reageren, want ik heb geen zin om hetzelfde onderwerp op twee forums in de gaten te houden.

r.ent

ik heb de ook op een ander forum gesteld ja maar daar kwam geen reactie op. dus vandaar probeer ik het ergens anders.
en ja ik rij digitaal. met een roco set en esu decoders. warom ik nu een stopsectie heb is omdat er twee landen zijn waar 1 links gereden word en de ander rechts en die kruising word nu door de stopsectie bewaakt. en ja ik zou de trein ook met de hand kunnen stopen in die sectie maar ik wil valen uitsluiten. vandaar dat ik iets zoek dat me trein daar stilstaat en wel de lichten en geluid aan laat.

Gerolf

Dit is een draadje dat absoluut niet meer te volgen is door knip- en plakwerk van forumleden.
Voor alle duidelijkheid: Men verandert alleen berichten omwille van tikfouten of om de leesbaarheid TE VERBETEREN.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door r.ent

ik heb de ook op een ander forum gesteld ja maar daar kwam geen reactie op. dus vandaar probeer ik het ergens anders.

Dan ben je wel erg ongeduldig. Er zaten 17 minuten tussen de twee postings.

ysbeer

meneer rent
Maar waarom heb je geen naam,iets te verbergen mms.
wim

doomslu

citaat:
Geplaatst door ysbeer

meneer rent
Maar waarom heb je geen naam,iets te verbergen mms.
wim

Ik denk dat het een vergetelheid betreft, Wim, want via zijn profiel kom je terecht op de website van een modelspoorclub in Den Helder waarvan Ronald van 't Ent webmaster is.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

r.ent

Ja dat is klopt ik ben Ronald van 't ent