Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 67

Gestart door Peter, 17 januari 2008, 12:40:03 PM

Peter

Zat vanmorgen al in de bus. Zeer goede beschrijvingen en testen van de reeks 18, type 64 en de M? inox rijtuigen.
Het mooiste in heel het nummer is de zelfbouw hoeve. Prachtig gewoon.
Met vriendelijke groeten
Peter

belair

#1
Zat deze middag ook in de bus, ziet er weer veelbelovend uit.[:)][^][;)]
mvg
Luc

Gerolf

#2
Hier is hij ook aangekomen. We hebben weer vers leesvoer [;)]
Die boerderij en het tuintje aan het huisje: [:0]
Voor mij is het artikel van Emmanuel (weer) de moeite.
Al moest ik bij het gebruik van aluminium eetwarendoosjes toch aan Erik de Noorman denken ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

thalysken

#3
Bij mij zat hij ook in de bus deze middag. Een heel mooi en geslaagd nummer. Met veel dingen om zelf te doen. Dat vind ik het leukste aan MSM.[:p]

Met vriendelijke groeten,
Thijs



doomslu

#4
citaat:
Geplaatst door hobbyist

Ik heb h'm deze morgen vroeg al ontvangen. Leuke artikels voor de komende 7 vrije dagen. Zal me niet vervelen. Waar haalt iedereen toch die inspiratie vandaan?.


Leon, ik heb jouw bericht bij de andere berichten over nr 67 geplaatst. (hier dus) [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

domie-o2

#5
Deze morgen ook het nieuwe nummer van MSM ontvangen!!!
Zoals in de meeste MSM nummers duidelijke en overzichtelijke artikels
ivm zelfbouw en testverslagen.Had trouwens niets anders verwacht!
Dank ook aan alle medewerkers hieraan,en ook van de vorige nrs,want anders was er geen MSM.

Dominiek.

doomslu

#6
De boerderijtjes van Budingen zijn om de vingers af te likken. [:p]

Natuurlijk is en blijft ook Emmanuel een krak in zijn vak. Deze aflevering deed mij ook onmiddelijk aan Erik denken.

En toen ik voor het eerst die reportage van Gerolf te zien kreeg (dat is een tijdje geleden) heb me even achter de oren gekrabt. Amaai, hij doet het weer ! [;)]

En wat denken jullie van de tuintjes van Guy ? Daar zit nu toch wel inspiratie genoeg in zeker ? [:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

#7
Deze avond bij de thuiskomst na de werkdag en de nodige kilometers file, een aangename verrassing op m'n bureau: de nieuwe MSM.[;)]

Vlug doorbladerd, ziet er veelbelovend uit.
Zeker een aantal dingen van de zelfbouw waar ik me ook aan ga wagen.

'k zou zo zeggen doe zo verder zou 'k zo zeggen ! [:o)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

krispy

#8
Hier is hij ook aangekomen [;)]

Ga hem nu nog ni lezen , maar bewaren voor mijn eenzame winteravonden op wintersport[:p]
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

belair

#9
@krispy
"eenzame winteravonden op wintersport" zal wel zijn ja,

 



eddy

#10
Amaai,
dat is geen klein bier van Gerolf,hoedje af.Het artikel over zelfbouw van olievaten is voor mij 110% geslaagd.Dik in orde mannen.
Mvgr Eddy

Gerolf

#11
citaat:
Geplaatst door doomslu

En toen ik voor het eerst die reportage van Gerolf te zien kreeg (dat is een tijdje geleden) heb me even achter de oren gekrabt
ik ook, maar dat was eerder toen ik me afvroeg "is dit publiceerbaar". Blijkbaar wel ...

oh ja: de volledige inhoud MSM 1...67 staat intussen op http://meb.gerolf.be/msm/MSMinhoud.xls
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tonycabus

#12
Tuintjes? Tuintjes? Groenten en fruit om zelf te maken, binnenkort in jullie lijfblad!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

jan77

#13
Hier zat hij ook al in de bus nog geen tijd gehad om hem door te nemen maar we weten dit week-end weer wat te doen
Gr Jan

loebaske

#14
Miljaar, ben vergeten men abonnement te betalen[:(!][:(!]
zal naar de boekenwinkel mogen gaan[:(]