Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Minitair.be

Gestart door n/a, 04 januari 2008, 01:03:06 AM

n/a

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met aankopen bij deze internetwinkel ?

Locorail

Steven 1/43 modelling

dit interesseert me ook wel eigenlijk  ....

ricky56

Ik heb bij Minitair diversen items gekocht (Vallejo verf, Evergreen Strips, een Brass Bender uit Australia, enz) en geen problemen. De verzending is snel, en "packaging" heel goed.

Mvg,

Ricky.

Rochevalien

Nico zal blij zijn met dit te horen-lezen[:D][:D][:D]

Gerrit

loebaske

ben ook al eens gaan neuzen op hun site, via de advertentie in MSM, maar tot op heden nog niets besteld...ga dat binnenkort doen, want heb toch al een klein verlang lijstje...en de prijs[;)] redelijk[:)][:)]

n/a

citaat:
Geplaatst door loebaske

ben ook al eens gaan neuzen op hun site, via de advertentie in MSM, maar tot op heden nog niets besteld...ga dat binnenkort doen, want heb toch al een klein verlang lijstje...en de prijs[;)] redelijk[:)][:)]



Hou ons op de hoogte Eric, als je wil h? [;)]

Spoorse

dingske

Dit is wel een ferme site en de prijzen vallen wel mee denk ik.[:)]
Tis wel handig ze bieden een groot gama aan en dat was eigenlijk wat ik zocht. Ik kijk uit naar de bevindingen van andere forumleden en ik zal dan waarschijnlijk ook wat gaan bestellen.

Ik zit toch ook met een verlanglijstje[;)]
Ik wil groot zijn in iets kleins.

glamo

je kan na afspraak ook zelf je goederen gaan afhalen[;)]
 

PeterC

Ik heb er net mijn eerste aankoop gedaan (zie http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=9589 ).  Heel vriendelijke man en slechts op 5 km van mijn deur dus zelf gaan afhalen.  Ik zal er nog gaan!
Groetjes, Peter


Michael

Ik heb bij minitair verweringspoeders besteld, goede service, snel en uitstekend verpakt. Als ik nog wat nodig heb van de spullen die ze verkopen bestel ik dat zeker via hun.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

citaat:
Geplaatst door PeterC

Ik heb er net mijn eerste aankoop gedaan (zie http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=9589 ).  Heel vriendelijke man en slechts op 5 km van mijn deur dus zelf gaan afhalen.  Ik zal er nog gaan!

En wist je dat die "vriendelijke man" jarenlang Modelspoormagazine heeft samengesteld en nu een eigen blad uitgeeft?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

glamo

jip, art of modelling, nu al aan zijn 6de uitgave[;)]
 

Mr-tsjoektsjoek

Hallo,

Ik ben ook tevreden over deze internetwinkel.
Heb er al diverse stuks gekocht. Evergreen strips, Vallejo verf, MIG pigmentpoeders,...
Alles goed en stipt geleverd.

Een aanrader, temeer daar hij artikelen in zijn gamma heeft die anders moeilijk op de kop te tikken zijn.

PeterC

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door PeterC

Ik heb er net mijn eerste aankoop gedaan (zie http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=9589 ).  Heel vriendelijke man en slechts op 5 km van mijn deur dus zelf gaan afhalen.  Ik zal er nog gaan!

En wist je dat die "vriendelijke man" jarenlang Modelspoormagazine heeft samengesteld en nu een eigen blad uitgeeft?


Luc, zaterdag heb dat van hem vernomen en hij was toen juist bezig met het volgend nummer (6) van 'Art Of Modelling'!
Groetjes, Peter


doomslu

citaat:
Geplaatst door PeterC

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door PeterC

Ik heb er net mijn eerste aankoop gedaan (zie http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=9589 ).  Heel vriendelijke man en slechts op 5 km van mijn deur dus zelf gaan afhalen.  Ik zal er nog gaan!

En wist je dat die "vriendelijke man" jarenlang Modelspoormagazine heeft samengesteld en nu een eigen blad uitgeeft?


Luc, zaterdag heb dat van hem vernomen en hij was toen juist bezig met het volgend nummer (6) van 'Art Of Modelling'!

We zijn al aan nummer 7 bezig! Ik ben namelijk ook eindredacteur van Art Of Modelling. [;)] Erg leuk als die afsluiting samenloopt met MSM, zoals deze week. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *