Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Modelspoor wensen.

Gestart door Peter, 31 december 2007, 14:29:19 PM

Peter

Wat wensen we ons aan nieuwe modellen, gebouwen enz. van de goede sint, heu Pardon, ik bedoel de Nuerenberger spielwarenmese?

1. Een fatsoenlijke overweg, bareel, slagbomen of hoe je die dingen ook wil noemen. Wat er momenteel op de markt is zijn....! Faller is speelgoed,Viessmann is zo fijn dat, als je er eens scheef naar kijkt, het ding al uit elkaar valt.Brawa is al heeeeeeeeeel oud, en die van Henckens is voor mij het verkeerde type, enz.
Dus een mooie overweg met een stille aandrijving.

2. Eloks van de DB baureihe E310 of E410 (meerspanningsloks)

3. Heruitgave van de  DB stoomlok baureihe 62 door Liliput/Bachmann (nee, niet dat heel oude model)maar datgene dat een tiental jaar geleden (kort) verkrijgbaar was.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jean

Een Talgo 352 zou mooi zijn. Gewoon voor de heb, op de Duitse baan past die toch niet.
Benieuwd of die dit jaar bij Electrotren gaat verschijnen.

Jean

Tom

Moest de 18 van LSM nog eens uitkomen zou ik tevreden zijn, en mischien nog een 60 van Van Biervliet.
Ik ben benieuwd of de I2's zullen uitkomen, en een mooie sleep E wagens zou ook niet mistaan.
Tom

Rochevalien

CiteerGeplaatst door Peter

Wat wensen we ons aan nieuwe modellen, gebouwen enz. van de goede sint, heu Pardon, ik bedoel de Nuerenberger spielwarenmese?

1. Een fatsoenlijke overweg, bareel, slagbomen of hoe je die dingen ook wil noemen. Wat er momenteel op de markt is zijn....! Faller is speelgoed,Viessmann is zo fijn dat, als je er eens scheef naar kijkt, het ding al uit elkaar valt.Brawa is al heeeeeeeeeel oud, en die van Henckens is voor mij het verkeerde type, enz.
Dus een mooie overweg met een stille aandrijving.

>>> En die slagbomen van Weinert? of van LMJ? met een Tortoise of geheugendraad is dat toch goed te doen?

Gerrit

Peter

Ja, Gerrit, die van Weinert ken ik. Zeer mooi, heel fijn, maar je moet die ook monteren. De Brawa was al niet gemakkelijk, maar de Weinert zeker ook niet. En de prijs...bv. een zeven meter slagboom met behang en motor 107 euro (in bouwset.)
Maar je hebt gelijk..het is de perfektie zelf (zoals alles van Weinert trouwens.
Met vriendelijke groeten
Peter