Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

LSM

Gestart door Peter, 26 december 2007, 18:52:05 PM

Peter

Op onderstaande link staat de nieuwigheden folder van LSM voor het jaar 2008/2009. Geen Belgische modellen ????

http://www.eisenbahn-kurier.de/foren/phorum-3.4.3a/read.php?f=9&i=39778&t=39778
Met vriendelijke groeten
Peter

Tom

Ze druven mischien niet meer. [:o)]

Als ze maar eerst eens hun vorig programma afmaken, in plaats van weer nieuweheden aan te kondigen.
Tom

wisselstromer

dit zijn enkel de franse nieuwigheden
het is net zo een folder zoals die voor de nmbs modellen gemaakt is waar de 21-27ers enz op staan

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

dgrr57

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

dit zijn enkel de franse nieuwigheden
het is net zo een folder zoals die voor de nmbs modellen gemaakt is waar de 21-27ers enz op staan

wim



Inderdaad. En na al dat gedoe met die scans ga ik die zeker hier niet meer posten [:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Dus tekst alleen. Voor 2008/2009 belooft LSM ons niet minder dan :

reeksen 11, 12, 21, 27, 73, 74, 82, 84, 85, MS96, M5, M6 en Gklm.

Wat durven ze niet ? [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

loebaske

Kei goed...[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Zo dingskes mogen wel eens meer geplaatst worden hahahahahahaha

Gerolf

Dat is er eentje voor mijn website [:D] Tenminste, als je daar geen probleem mee hebt [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Dat is er eentje voor mijn website [:D] Tenminste, als je daar geen probleem mee hebt [;)]



Ik denk dat je dit beter eens gaat vragen aan degene die de tekening gemaakt heeft. [;)] Volgens mij rusten er toch copyrights op zo'n dingen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

boke

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Dat is er eentje voor mijn website [:D] Tenminste, als je daar geen probleem mee hebt [;)]



Ik denk dat je dit beter eens gaat vragen aan degene die de tekening gemaakt heeft. [;)] Volgens mij rusten er toch copyrights op zo'n dingen.



Deze tekening stond in de Gazet van Antwerpen!

Gerolf

Dat het copyright niet bij Bert (B-Modelbouw) lag had ik al door [;)]
Dat ligt nu bij die Gazet, zeker? 't Zal dan wel niet zo erg zijn als ik een beetje stout ben ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

boke

Af en toe een beetje stout zijn, moet kunnen, zeker ten voordele van het goede doel! [:I] Sinterklaas is trouwens terug naar Spanje! [;)] Van die man moet je alvast niet dadelijk bang hebben... [:D]


Jurgen

Ach, van mij gaan ze het niet te weten komen. [:D]

Ik heb even naar de nieuwe modellen voor Frankrijk gekeken en ik zie daar de STVA autotransportwagens staan. Zijn dit dezelfde als degene die Roco dit jaar gemaakt heeft of zijn dit nog andere modellen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

tufken

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ach, van mij gaan ze het niet te weten komen. [:D]

Ik heb even naar de nieuwe modellen voor Frankrijk gekeken en ik zie daar de STVA autotransportwagens staan. Zijn dit dezelfde als degene die Roco dit jaar gemaakt heeft of zijn dit nog andere modellen?



Jurgen,die STVA wagons zijn andere, de korte uitvoering voor 2 auto's van onder en 2 boven.

Die hebben ook maar 2 assen, de Roco 's hebben 4 assen op draaibare wielstellen
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


mark7758

Er komt nog veel meer van Roco voor Frankrijk.
Maar dat is een ander onderwerp.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.