Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Herfst

Gestart door Peter, 10 december 2007, 20:50:24 PM

Peter

Een foto om melancholisch van te worden.
Wat herfstsfeer mag ook al eens, nietwaar?
Ter info: mijn nog altijd favoriete lijn 52, ongeveer halverwege  de voormalige halte Hoboken-Kapelstraat en Hoboken-Polder

IMGhttp://i7.photobucket.com/albums/y284/Peter74/PC190268-2.jpg/IMG

Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Sfeervolle foto [:)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

2230

@ Peter

U bent dus treintje op stopsein ?

Peter

@2230

Inderdaad, dat ben ik. Niet direkt een originele bijnaam, maar ja, het is tenslotte mijn (onze) geliefde hobby.
Met vriendelijke groeten
Peter

Pol

Fotografisch 10/10
Veiligheid: twijfelachtig[:D] Hoor ik daar nu niet iemand roepen:"Gelieve de sporen niet te betreden!" Maar ja, je stond niet op de sporen, maar ertussen zeker?[:D][;)]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Gerolf

Peter kennende zal hij wel op een overweg gestaan hebben toen hij die foto maakte.
Hij lijkt me niet iemand die onnodige risico's neemt.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pol

Dan is't verantwoord!! Doe zo voort Peter![;)][:D][:D][:D]
Ik stel mij wel een vraagje: is het normaal dat er een sein zo dicht bij een overweg staat of is dit met een telelens gefotografeerd???
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Bundesbahnfreak

Ja inderdaad,

Mannen wees voorzichtig op het spoor, vandaag stond bij ons 4133 binnen na een aanrijding met persoon te Geel.
Ik kan u verzekeren plezant is anders.

Groeten

Rudy

PS sfeerfoto!!!![^]

Peter

Een woordje uitleg.
1.foto is genomen staande op een bewaakte overweg.
2.foto is genomen tijdens weekend= geen treinverkeer
3. achter mijn rug reden op beide sporen Unimogs waarmee ze het gras/onkruid aan het afrijden waren. (in de andere richting h?)

Door de week: een L-trein per uur in elke richting + af en toe een goederentrein. Druk is anders nietwaar.
Met vriendelijke groeten
Peter