Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

thuis levering van jacadis winkel.

Gestart door ruben13, 10 december 2007, 14:27:42 PM

ruben13

hallo,
als ik een trein bij jacodis bestel (ophet internet)
en ik zoude dit thuis willen laten leveren .
zijn hier bij ectra kosten verbonden??

ruben.

hobbyist

Deze vraag zou ik eerder richten naar Jocadis zelf. Het zal zo wat tussen de 5 a 15 euro kunnen zijn.

Peter

Als je bij Jocadis bestelt, ga je na het intikken van je bestelling, naar je winkelkaarretje. Daar komt dan automatischop te staan wat je besteld hebt en wat de verzendingskosten zijn.Dus ook het totaalbedrag : bestelling + verzending = totaal
Met vriendelijke groeten
Peter


loebaske

En de zending is altijd korrekt.....moet dat soms doen, want meestal ga ik men spullen zelf afhalen maaaaaar dan kom ik met het dubbele naar huis [:D][:D][:D]

SuSke

Dan ben ik niet de enige met dat probleem loebaske [;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

factageklerk

In het eerste kan ik u bijtreden Loebaske. Heb vorige week mijn klassiek stelletje  AM new look versie eindelijk ontvangen perfect en verzorgd afgeleverd . Wat dat tweede betrefd weet ik niet want ik ben in die winkel zelf nog niet binnengeweest maar ik ken dat probleem ge wilt bijna alles meenemen[:D][:D][:D][:D]

citaat:
Geplaatst door loebaske

En de zending is altijd korrekt.....moet dat soms doen, want meestal ga ik men spullen zelf afhalen maaaaaar dan kom ik met het dubbele naar huis [:D][:D][:D]

 

ysbeer

Waar gaat dit nu eigenlijk over.
Dat je bij een winkel iets besteld,en dat ze je dat dan sturen.??????

Doen ze dat echt?????
Potdorie wat een ontdekking.

wim ysbeer




Gerolf

De vraag was of er kosten aangerekend worden. Het antwoord was niet echt wereldschokkend, nee.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Dit lijkt mij weer in dezelfde richting te gaan als het onderwerp "Modeltrein Paradijs" elders op het forum.
Misschien een idee om beide onderwerpen te verwijderen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Jurgen,

Ik heb niet het gevoel dat dit reklame is voor een bepaalde winkel.
De vraag was of er kosten aangerekend worden voor verzending, en mijn antwoord was JA.
De meeste winkels rekenen trouwens kosten aan.
Wat de nauwkeurigheid van leveren aangaat. Mijn ervaring is dat we hier niet mogen klagen. Zowel Jocadis, Tufken, Olaerts (de winkels waar ik ervaring mee heb) leveren alles nauwkeurig af. Andere doen dit misschien ook maar daar ben ik (nog) geen klant.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Peter

Jurgen,

Ik heb niet het gevoel dat dit reklame is voor een bepaalde winkel.
De vraag was of er kosten aangerekend worden voor verzending, en mijn antwoord was JA.



Weet ik wel, dat was bij het andere onderwerp ook zo. Maar uiteindelijk begon men daar ook over hoe goed en hoe dit en hoe dat die winkel wel was. Dat gaat met dit draadje ook gebeuren, geloof me maar. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.