Loc reeks 15/16/18 Nmbs hedendaagse info

Gestart door the_gold, 28 november 2007, 17:07:13 PM

chef garde

Oud draadje opgerakeld.

De 2 16's zijn een tweetal weken geleden uit Gent-Zeehaven verwijderd.  Iemand die weet waarheen???  En wat Tsjechië betreft: wordt het materiaal daar eigenlijk ingezet (dus bewaard), of gaat het gewoon ginder naar een sloper???

OlivierV

In Tsjechië rijdt men toch ook met oa onze oude reeks 12 rond.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

vyncky

Ik dacht dat enkel de 1203 voor testritten naar daar is gegaan. Stonden deze nu niet in Stockem?

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

loco

Inderdaad, en het ziet er naar uit dat ze nog een tijdje in Stockem zullen blijven staan, want voorlopig vind men geen koper. Bovendien is er een reële kans dat ook de 21 en 27 gaan volgen. Afwachten maar.

OlivierV

Citaat van: chef garde op 02 maart 2014, 17:54:36 PM
Oud draadje opgerakeld.

De 2 16's zijn een tweetal weken geleden uit Gent-Zeehaven verwijderd.  Iemand die weet waarheen???  En wat Tsjechië betreft: wordt het materiaal daar eigenlijk ingezet (dus bewaard), of gaat het gewoon ginder naar een sloper???
Reed vandaag met de fiets vanaf de dampoort naar de club en wat zag ik daar ergens tussen de opstelsporen, de 2 16's, ze zijn eenvoudigweg enkele sporen verplaatst en staan dus nog altijd in Gent-Zeehaven, heb enkel foto's genomen met min iPhone, maar aangezien het nog een 3GS is heb ik geen flits ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

#275
Citaat van: OlivierV op 14 maart 2014, 22:51:03 PM
maar aangezien het nog een 3GS is heb ik geen flits ...

Flits help maar voor een meterke of 2, geldt zeker voor flitske op telefoon.