Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Forum-meeting: Waar?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:48:13 AM

Paulogic

Enne voor deze die het niet wisten...
Gisteren op de beurs ...
De man met de stempel op zijn voorhoofd !! jawel, den deze hier.[:D]
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Enne voor deze die het niet wisten...
Gisteren op de beurs ...
De man met de stempel op zijn voorhoofd !! jawel, den deze hier.[:D]



Was jij dat ? Ik was verbaasd dat er buiten Belgen, Nederlanders, Duitsers, Koreanen en Fransen ook Indie?rs aanwezig waren op de beurs![:D][:D][:D][}:)][;)]
Groeten Peter[;)]

Ludwig

Dan heb ik je ook zien rondlopen..[:D]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

ERVIN

All?? Paul , ik heb op enkele centimeters van jou gestaan , buiten toen we een sigaret aan het roken waren , verdorie , had ik dat geweten.[V]

Paulogic

@erwin : Yep spijtig... maar wel een goed idee blijkbaar want zo
ben ik toch gespot ! Volgende maal allemaal een msm stempel op ons voorhoofd. Beter dan een badge want die valt in het publiek niet
altijd op.

@peter : Indi?r ??? neen jong, die hebben een rood tjoepke op hun
voorhoofd en dan nog alleen de vrouwen. Dat blauw stempelken
dat komt meer overeen met de methodes van de veehandel. Een
prachtstier krijgt ook zo'n blauw stempelken... (klaar voor de stoverij !![:D][:D])
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door ERVIN

All?? Paul , ik heb op enkele centimeters van jou gestaan , buiten toen we een sigaret aan het roken waren , verdorie , had ik dat geweten.[V]



Jullie hebben trouwens recht over elkaar  gestaan aan de MSM-stand want Paul stond naast me!Misschien voor de toekomst een klein beetje beter afspreken want velen wisten toen ze toekwamen niet zeker wanneer er werd afgesproken!Misschien nu al duidelijkheid volgende keer om 12 uur afspreken.Misschien hadden sommige forum-leden toch beter een badge op gestoken of niet naar de coiffeur geweest(want ik heb 2  uren gezocht naar een blonde halfgod genaamd Alain met lange haren[:D][:D][:D][:D][:)][;)]bleek die nu opeens opvallend kort gekapt[:D][:D][;)])en waren zij niet voorbijgelopen door degenen met een badge.
Het viel mij trouwens op dat er heel weinig mensen hun badge droegen voor en na de meeting!Misschien een verloren kans om iemand eens aan te spreken en waar je nu niet aan toe bent gekomen!Het kan toch niet zo vervelend zijn om iemand te leren kennen met dezelfde idee?n(bij mij althans niet!)en misschien met en van elkaar te leren (kennen) over de gemeenschappelijke hobby te weten komen.Misschien een idee gezien op de beurs een sweater met logo MSM-forum OF tmm logo. Misschien blijven WIJ LIEVER ANONIEM ELKAAR VOORBIJLOPEN ?. Wanneer zo'n sweaters gemaakt worden dan zou dat toch moeten kunnen voor een 15tal euro.Deze investering in je hobby kan toch niet zo ondraaglijk zijn?Ben je het met mij eens of oneens laat eens wat weten!
Groeten Peter[;)]

PS wanneer je denkt gestoord te worden gedurende je bezoek calculeer dan eens een uurtje of 2 meer in je bezoek dan heb je alles gezien en heb je ondertss. meer mensen leren kennen!)[;)]


Michiel

Ik heb zondag de hele dag met mijn forumbadge rondgelopen, maar heb zelf niemand anders met een badge gezien. Contacten bleven dus beperkt tot de zeer aangename babbel op de N160 stand betreffende de Belgische N-modulenorm.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Ferre

Ik heb er vandaag ook rondgelopen (van ong. 10u30 tot 14u) met badge ..

Niemand gezien (behalve Hobbyist die met de 52 aant rijden was op de forumbaan)

moet nu wel toegeven dat we niet lang aan de forumbaan zijn blijven staan (was moeilijk met een bijna 4 jarige in het gezelschap om lang ergens te blijven staan)

Toch straf hoe mensen elkaar kunnen ontlopen :-)

en als N fanaat, was ik toch een beetje naar jouw op zoek Michiel :-)

achja, volgende keer dan maar

Gerolf

Ik heb de hele dag MET badge rondgewandeld. Op de meeting om 12h op zondag waren er slechts drie mensen [xx(]
Zaterdag leek in elk geval meer een forumdag dan vandaag. Niettemin heb ik ook op zondag talrijke bekenden terug gezien, en (voor mij)nieuwe mensen ontmoet [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Paulogic

@erwin : Yep spijtig... maar wel een goed idee blijkbaar want zo
ben ik toch gespot ! Volgende maal allemaal een msm stempel op ons voorhoofd. Beter dan een badge want die valt in het publiek niet
altijd op.

@peter : Indi?r ??? neen jong, die hebben een rood tjoepke op hun
voorhoofd en dan nog alleen de vrouwen. Dat blauw stempelken
dat komt meer overeen met de methodes van de veehandel. Een
prachtstier krijgt ook zo'n blauw stempelken... (klaar voor de stoverij !![:D][:D])



't Is toch zeker dat het voor een stier is en voor geen os(je wou trouwens je vrouw ook al kwijt op een verlaten eiland).[:D][:D][:D]
Groeten Peter[;)]

trainfreak

Zaterdag waren we toch met zo'n 20-25 man op de forummeeting..
Is niemand de 'forumfotograaf' opgevallen? Buiten OMC dan, want die zag ik wegkijken toen ik de foto maakte[:D]

Spoorse groeten
Dimitri

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door trainfreak

Zaterdag waren we toch met zo'n 20-25 man op de forummeeting..
Is niemand de 'forumfotograaf' opgevallen? Buiten OMC dan, want die zag ik wegkijken toen ik de foto maakte[:D]





Heb je maar 1 foto gemaakt van de meeting? Anders zouden wij ook de ev. andere willen zien!Groeten peter[;)]

trainfreak

Peter: ik heb inderdaad maar 1 foto van de meeting gemaakt. Heeft niemand anders foto's?
Spoorse groeten
Dimitri

factageklerk

Oei ik had zelfs niet in de gaten dat er een foto genomen werd [:I] en idd er was toen veel volk van 't forum
 

patatje70

en onze erwin ist weer wreed aan het uitleggen...lol... vandaag was er praktisch geen volk... we zouden toch weer eens een meeting moeten houden...zoals vorig jaar na nieuwjaar... ik heb het gevoel dat er terug een grotere drang is naar een bijeenkomst en vorige nieuwjaarsreceptie was al zo'n voltreffer..
mvg Wim