Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

Forum-meeting: Waar?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:48:13 AM

loebaske

Bij deze mijn reactie; we zijn zeer goed ontvangen door onze vrienden in de Kempen, het was niet groots wat betreft banen, maar wel klein en fijn afgewerkt, trouwens weer wat ervaring opgedaan [;)][;)]
Zo een meeting diend daarvoor....en was weer een blijde weerzien van forumleden en gedachten uitwisselen in het bijzonder.
Nu eens het ander draadje aanwakkeren voor de volgende meeting, wie durft het aan [?][?][?][?][?][?]

ERVIN

En ook ik heb mij weer goed geamuseerd tussen mijn vrienden, veel volk was er idd niet, zal met het weer en de periode van het jaar te maken hebben zekers??.

Maar wederom een toffe babbel gehad met de " die hards" Loebaske ( altijd goed gezind en ik hoor hem graag bezig [;)] ) Krispy zoals altijd op app?l, verder nog Eddy, bedankt voor de ontvangst, zeg dat ook even tegen jullie leden wil je, en last but not least, onze "meester" Gerolf h?, met een pintje en een sigaartje duidelijk goed in zijn sas, een echte grootvader geworden.[;)]

Al bij al dus toch geslaagd, en nu gaan we weer brainstormen voor de volgende meeting h? gasten.

(edit door de grootvader)

modelbaanHO

Deze meeting was ik helemaal uit het oog verloren.

Maar als je 18-jarige dochter pas op het laatste ogenblik beslist dat ze in Leuven gaat studeren zijn er plots andere prioriteiten: onder andere een kot zoeken (en we hebben er een gevonden ook).

Volgende forum-meeting valt hopelijk op een minder hectisch moment en kunnen we er wel bij zijn. Ik kijk er al naar uit.




Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

factageklerk

Het zou mooi zijn om eens een meeting te organiseren in een station of werkplaats en daar dan nog eens een rondleiding te krijgen. Zo hebben de modelspoorvrienden eens een idee hoe het er in het echt aan toe gaat bij "het grote voorbeeld" de kans op meer volk is ook groter, de forummeeting in de museumbewaarplaats van Leuven was daar een goed voorbeeld van.
 

loebaske

Een goed idee Joris, neem jij alles in goede handen, want idd. het moet niet altijd in een club te zijn, ik rekend 200% op je, van zodra je een datum heb gooi je het maar op het forum.....

eddy

Heel goed idee Joris,
Bv de werkplaatsen in Mechelen,Antwerpen Noord,Hasselt?
Seinhuis Brussel Zuid????

zoiets da's de Max

doe je best Joris.
groeten Eddy

factageklerk

Ik zal dat proberen he jongens maar direct moeten jullie dat niet verwachten ,we moeten ook een beetje de praktische kant bekijken. De meesten onder ons kunnen alleen tegen de avond komen en dan is er natuurlijk geen beweging in een werkplaats, een seinhuisbezoek is al wat meer realistischer (daar is altijd volk)en je moet toestemming krijgen van de bevoegde instanties ,ook moet er wat rekening gehouden worden met de afstand die sommigen onder jullie moeten afleggen om er te geraken.........
 

trainfreak

Een bezoek aan een seinhuis zal niet lukken met een grote groep.
Met veel getater in de buurt kunnen de seingevers zich niet meer concentreren.

Een werkplaats zie ik wel voor mogelijk, maar dan wel overdag

neem nu vb Mechelen:
Club 'De pijl'
Een bezoek aan 'het museum' in het arsenaal
Een rondleiding in CW Mechelen

Het is maar een voorbeeld he..
Spoorse groeten
Dimitri

factageklerk

Dat is een goed idee maar ik ken daar niemand als hier iemand op het forum connecties moest hebben en ons daar kan binnenhelpen  

citaat:
Geplaatst door trainfreak

Een bezoek aan een seinhuis zal niet lukken met een grote groep.
Met veel getater in de buurt kunnen de seingevers zich niet meer concentreren.

Een werkplaats zie ik wel voor mogelijk, maar dan wel overdag

neem nu vb Mechelen:
Club 'De pijl'
Een bezoek aan 'het museum' in het arsenaal
Een rondleiding in CW Mechelen

Het is maar een voorbeeld he..

 

Gerolf

Club "de Pijl" moet lukken, de rest kan ik niet voor zorgen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

trainfreak

Het museum in het arsenaal is ook niet zo moeilijk.
Op internet staan er ergens contactgegeven

Dan blijft er enkel nog de CW zelf, zit hier niemand op het forum die daar werkt?

Maar het is misschien beter om eerst een datum vast te leggen, en te polsen of er voldoende interesse is?
Spoorse groeten
Dimitri

bumper

Als ik al die positieve reakties lees, is mijn teleurstelling nog een stuk groter.
Op het laatste moment heb ik om familiale redenen verstek moeten laten gaan. Ik had er nochtans heel graag bij geweest.
Ik hoop dus dat ik er bij de volgende bijeenkomst wel bij kan zijn.
Groeten.
Ludo.
 

chef garde

Wie zegt dat seinhuis niet zou lukken???  En grote groep???  Heb de laatste forummeeting gemist, maar de vorige twee vond ik niet echt een "grote" groep!!  In onze opleiding zijn wij nog in Berchem, blok 12 binnengevallen met een groep van 15!  Als iedereen zn kwekker wat houdt, is dat geen enkel probleem.  Langs de andere kant is een seinhuis niet interessant (das mijn mening dan ...), een CW zou veel interessanter zijn, Merelbeke of Oostende, zeker die laatste, dan kunnen we ons nog eens vergapen aan de 16!!  En mocht dat niet lukken kan ik jullie anders eens meenemen op een ritje van Gent naar Genk, nen keer de M6'en uitleggen, of allemaal eens naar Eeklo tuffen met een MW41!! ...

trainfreak

In Oostende is er niet echt iets te beleven, buiten die 16'en die daar staan.
Enkele jaren geleden heb ik daar eens een rondleiding gehad.
Spoorse groeten
Dimitri

Gerolf

persoonlijk vind ik de combinatie in Mechelen het meest interessant.
Alleen nog trachten in het CW binnengeloodst te worden ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw