Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

lijst elektronice winkels

Gestart door dancer, 04 oktober 2007, 14:23:23 PM

dancer

Hello,

Het zou goed zijn om een lijst te hebben van alle ektronicazaken die (goedkoop zijn) en dergelijke; alles wat we kunnen gebruiken voor de hobby, zodat we op die manier gemakkelijker onze spullen kunnen vinden o.a..... (zoals leds,..)

In Brussel is er bijvoorbeeld COTUBEX (ELSENE) en CAPITANI (SCHAARBEEK), en in Leuven is er AITEC (HEVERLEE),....

In het kruidvat hebben ze soms ook goede zaken te koop (leds o.a. en scenery materiaal (steentjes)...




dancer


Havoc

Dat is hier al een paar keer voorbij gekomen.
- Multitronics in Halle
- Vandenbrande in Liedekerke

Is Cotubex nog altijd zo'n ramp als toen ze in de Kuregemstraat zaten?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Ik dacht ook dat we er al een draadje over hadden, maar een zoekactie leverde niks op.
Provincie Antwerpen: Rato op Linkeroever en Geronica in Zoersel hebben een stevig assortiment en redelijke prijzen.
Arton in Antwerpen-centrum en nog een winkeltje in Wilrijk zijn wat minder.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

n/a


dancer

extra info:
cotubex zou waarschijnlijk beginnen met het verkopen van modelspoor materiaal!

Havoc

citaat:
extra info:
cotubex zou waarschijnlijk beginnen met het verkopen van modelspoor materiaal!


AAAuuuuuwwwwwwww!!!!! Amaai, en dan klagen ze hier over hoe sommige modelspoor winkeliers handelen. Daar gaan we dan een forum apart over kunnen opendoen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Locorail

CONRAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sinds er geen fatsoenlijke winkel meer binnen fiets-afstand is, is dat ook mijn belangrijkste leverancier geworden.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Bundesbahnfreak

Vroeger had je in Mechelen Verel, nu ik sinds 93 in Bilzen woon heb ik geen idee wat deze winkel nu nog is, zou overgenomen zijn door een Nederlands bedrijf.
Vroeger was Verel wel de place-to-be in Mechelen voor electronicaamateurs.

Groeten

Rudy

argilla

citaat:
Geplaatst door Locorail

CONRAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Ik heb hierover als een draadje gespannen dacht ik. Het matriaal is goed maar, als ze geen andere uitleverancier zoeken dan DHL  ( beter geschikt voor bedrijven dan homegebruikers) ....slechte punten voor Conrad.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Pol

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Ik dacht ook dat we er al een draadje over hadden, maar een zoekactie leverde niks op.
Provincie Antwerpen: Rato op Linkeroever en Geronica in Zoersel hebben een stevig assortiment en redelijke prijzen.
Arton in Antwerpen-centrum en nog een winkeltje in Wilrijk zijn wat minder.



Waar zit die Geronica in Zoersel juist? In Malle weet ik er wel een, maar die in Zoersel heb ik nog niet ontdekt?
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

n/a

citaat:
Geplaatst door Pol

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Ik dacht ook dat we er al een draadje over hadden, maar een zoekactie leverde niks op.
Provincie Antwerpen: Rato op Linkeroever en Geronica in Zoersel hebben een stevig assortiment en redelijke prijzen.
Arton in Antwerpen-centrum en nog een winkeltje in Wilrijk zijn wat minder.



Waar zit die Geronica in Zoersel juist? In Malle weet ik er wel een, maar die in Zoersel heb ik nog niet ontdekt?



Dat is een kleine vergissing van Gerolf,in Zoersel is er geen.
Deze is wel degelijk in (West)Malle.
Hoofdhuis ergens in Turnhout.

Spoorse

pabe

citaat:
Geplaatst door Locorail

citaat:
Geplaatst door Pol

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Ik dacht ook dat we er al een draadje over hadden, maar een zoekactie leverde niks op.
Provincie Antwerpen: Rato op Linkeroever en Geronica in Zoersel hebben een stevig assortiment en redelijke prijzen.
Arton in Antwerpen-centrum en nog een winkeltje in Wilrijk zijn wat minder.



Waar zit die Geronica in Zoersel juist? In Malle weet ik er wel een, maar die in Zoersel heb ik nog niet ontdekt?



Dat is een kleine vergissing van Gerolf,in Zoersel is er geen.
Deze is wel degelijk in (West)Malle.
Hoofdhuis ergens in Turnhout.

Spoorse



IN Turnhout Geronika op de Merodelei, zo'n 100 meter van het Station ![8D]

dieseltje

citaat:
Geplaatst door Bundesbahnfreak

Vroeger had je in Mechelen Verel, nu ik sinds 93 in Bilzen woon heb ik geen idee wat deze winkel nu nog is, zou overgenomen zijn door een Nederlands bedrijf.
Vroeger was Verel wel de place-to-be in Mechelen voor electronicaamateurs.

Groeten

Rudy



Verel heet nu Atys Electronics (hebben ook een zaak ergens in West Vlaanderen), zitten niet meer in de Stassaertstraat maar op de Nekkerspoel, ongeveer rond nummer 400.  Nog steeds ruim aanbod, maar niet meer zo "gezellig" als bij het oude Verel....

Verder kan je in Mechelen nog terecht bij Joenit, hifi zaak met afdeling componenten.  Zaten vroeger ook in het centrum (Katelijnestraat), maar enkele jaren geleden verhuisd naar einde van de Tervurensesteenweg, richting Zemst.


eddy

In Mol hebt ge Elcom in Ezaart,en in Geel hebt ge electromik.
Dat zijn zaken waar ik al eens ga achter onderdelen.

groeten eddy