Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

ERVIN


Huugooke


Met dank.
En hij sist en hij puft en hij fluit!

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Vandaag in Houten m'n slag geslagen :)

Voor op de baan in wording van B&B: KATO SD40-2 MLW



En dan voor een Frans baantje in aanbouw waar binnenkort meer over zal verschijnen:







Het laddertje staat ondertussen recht :)



En deze stak al lang mijn ogen uit:



Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

vyncky

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Stedahult

Die twee goederenwagons zijn erg fraai Evan.

Zelf wat volk aangeschaft.

Mvh. Steef

dani

gekocht in Houten...


bron: http://a5.img.bidorbuy.co.za/image/upload/user_images/829/2535829/2535829_140326231235_P1400912.JPG

en deze ook

bron: http://1838205594.rsc.cdn77.org/item_pics/marklin/t4_48294.jpg

.. plus nog wat andere spulletjes maar deze zijn wel de meest opvallende.

Van die torpedo wagens zou ik er liefst een stuk of 3 of 4 in mijn bezit hebben (wie weet ooit eens) en daar dan de BigBoy voor Ofwel combineren met slakkenwagens    (bespaar me aub "dat is geen realistische sleep", dat weet ik immers ook, maar ik vind het mooi en in Dani's World kan alles !)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

3rail

Afgelopen zaterdag in Houten de kraan van Bochmann en Kochendorfer gekocht voor een zacht prijsje.
Nu hem nog in elkaar zetten, dit schijnt monniken werk te zijn.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

bollen neus

Niet echt een locomotief maar een ferm dik boekske van NOHAB/AFB locomotieven in Europa. Van Thierry Nicolas (niet Sintniklaas dus) als verjaardag-cadeau gekregen. Das nu het 6de boek over deze locomotieven, der zijn een paar uit privé collectie opgestuurd uit Denemarken en Zweden. Rest dan nog 2 boekjes van mezelf met afgewerkte modellen Ho. Een 15 tal DVD waar nog een paar ferme speciallekes opstaan uit groot spoor in buitenland. Enfin, we kunnen deze donkere dagen gemakkelijk vullen met wat kijk- en leesplezier.
Den Eric.

Davy

Zijn er hier mensen die de set's 40282 en 40283 van ACME al hebben? het gaat hier om de containerwagens van AMBROGIO.
Op de site van Elotrack vindt ik ze niet meer terug.

C.B.

Citaat van: Union Pacific op 19 december 2015, 20:40:23 PM
Zijn er hier mensen die de set's 40282 en 40283 van ACME al hebben? het gaat hier om de containerwagens van AMBROGIO.

Ik heb enkel van de Ambrogio , artikel 40264 in bezit kunnen krijgen , en die heb ik nu ongeveer iets meer dan een jaar .
De sets aanschaffen is volgens mij hopeloos , want die waren snel uitverkocht , en er waren er ook bij enkel voor de Zwitserse markt.
Groetjes.
Claudio.

Davy

Na wat zoeken op Google blijkt dat je de sets zowat in elke winkel kunt voorbestellen dus, nog niet uitgeleverd.
denk idd dat je er snel moet bij zijn.

trainspottingjr

Gisteren een uitstapje gedaan naar Hunerbein en weer met een goed gevulde zak terug naar huis:
Ook alweer een lege portefeuille als gevolg, ach het zijn schone dingen en de Kerstman mag ook een pakje achterlaten  :P

Een blik op de nieuwe aanwinsten


Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

ERVIN

Ferme aanwinsten Jelle , van de Europorte ga je zeker geen spijt hebben , echte krachtpatser!! ;)

trainspottingjr

@Ervin loc is zeker en vast de moeite, enkel zeer fragiele handgrepen. Voor de rest zeker prijs/kwaliteit dik in orde en inderdaad deze gaat goed mogen werken van zodra de baan hier klaar is.
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW