Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

dani

Citaat van: loebaske op 14 augustus 2015, 07:54:50 AM
Schoon gerief van Schuco en betaalbaar, jammer dat men die niet snel vindt....

toch wel :     http://www.kevershop.be/

of op de VW meetings bij CHristian   die ook lid is van  OVMV en daar ook een groot diorama heeft tentoon gesteld (VW treffen)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ceuleer

Citaat van: loebaske op 14 augustus 2015, 07:54:50 AM
Schoon gerief van Schuco en betaalbaar, jammer dat men die niet snel vindt....

Dat idee heb ik ook Eric, online vind je wel VW T1 modellen van Schuco, maar in een modelspoorwinkel in België hebben ze er maar 1 of 2 verschillende modellen van, in Duitsland kan je enkele honderden euro's in één keer besteden aan verschillende Schuco T1 modellen. En ook de lijst van Brekina modellen is enorm, maar deze T1 modellen zijn zo mooi niet afgewerkt, en koop ik eigenlijk niet meer.
Die van Wiking vind ik ook zeer mooi. En Herpa brengt van deze modellen zeer weinig varianten uit.
Als ik in een modelspoorwinkel kom zoek ik altijd naar een T1, is er een mooie bij die ik nog niet heb, dan breng ik die mee, maar om nu het internet af te speuren, en alles te kopen wat ik nog niet heb, dat doe ik niet, en andere auto's koop ik al helemaal niet, het is enkel een kleine VW T1 verzameling. Ooit zou ik graag de echte VW T1 hebben  :)


Citaat van: dani op 14 augustus 2015, 10:48:26 AM
toch wel :     http://www.kevershop.be/

of op de VW meetings bij CHristian   die ook lid is van  OVMV en daar ook een groot diorama heeft tentoon gesteld (VW treffen)

Ik heb eens op de site gekeken Dani, er staan zeer knappe modellen tussen, alleen is er maar één T1 in 1/87, en die heb ik nog niet.  ;)


ceuleer

#2853
Ja, Rudy,

maar op deze moment heb ik geen plaats(en geld) om de echte te kopen, maar wie weet later....  :)

dani

Vroeger in Goes, maar die winkel is verhuisd en hun aanbod is zo goed als nihil geworden
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Mijn drie Schuco modelletjes.
Slechts 1 van het is een VW met aan een zijde Schuco en langs de andere zijde Hünerbein reklame, de beide anderen zijn Mercedes busjes



Met vriendelijke groeten
Peter

ceuleer


Michael

#2857
Gister een dagje België, mede om de bestelling in Haasrode op te halen, class 66 Heljan, captrain zwart DCC Sound, als ook een chopper III en wat Vallejo spulletjes.
Een treinstel wat ik al heel lang graag wil hebben stond toevallig bij binnenkomst Links boven in de hoek.

Roco 63124 Northlander, deze vind ik machtig mooi , er was dus ook geen enkele twijfeling toen ik wist dat deze in gelijkstroom was uitgevoerd.



Foto geleend van http://www.reynaulds dot com


Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ceuleer

Mooie aankopen gedaan bij Het Spoor Michael.
En die Heljans, er zijn precies meerdere forumleden die deze promotie-loco's gekocht hebben.
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de testervaringen, problemen of geen problemen met de stroomafname.
Ikzelf heb er geen gekocht, misschien in de toekomst een groene versie van Ascendos Rail Leasing, de PB02 of DE63.

Vandaag is er ook nog een doosje afgeleverd door PostNL.
Ik had dit modelletje op mijn verlanglijstje staan, en via Ebay in Engeland kunnen kopen.
Het model stond in de catalogus van Wiking 2011, dus al moeilijker te vinden, alleen nog als je ze ergens in stock vind.

Wiking 0797 41 VW T1 Campingbus met boot.







Grz,
Gunter  :)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

fraai enkel op de koppelingsshaak een tennisbal plaatsen!  ;D ;)

Kees-Jan

Een V100 Ost in spoor 1:


110 033-8 Spur 1 by Kees-Jan van Vessem, on Flickr

Een stukje huisvlijt van een meneer uit Duitsland. Deze gaat niet rijden maar is ter inspiratie en decoratie.

dani

een uitbreiding voor mijn meettrein...   3-delige set Märklin meetwagens van de DB.

Ze hebben niet echt een speciale functie, maar in combinatie met mijn  andere meetwagens, waarvan 1 snelheids- en traject meting wagon en 1 bovenleiding meetwagen, heb ik nu een sleep van 7 (of 8, moet tellen)  meetwagons.   Al bij al toch een behoorlijke "diagnosetrein" in combinatie met mijn BR216  loko met camera ingebouwd :).    IN eentje ervan ga ik toch nog 't één en 't ander proberen in bouwen, al was het maar enkele geluidjes of lichtjes of eventueel een micro servo'tje met iets er aan vast....  Ik heb nog wel een  Tams  FDR-extended functiedecodertje liggen met 6 uitgangen , 3 ingangen en 4 geluidjes :-)

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Zucht, zucht.
Als ik dat geel/wit zie begin ik te bibberen.
Ben al een hele tijd op zoek naar de Roco Lufthansa set met de 103 of de 111 loks met de drie rijtuigen (lengte 1/87)
Ofwel zijn ze veel te duur, ofwel zijn ze verkleurd.
Zal er dit jaar waarschijnlijk niet meer van komen. Teveel andere kosten (verbouwingen aan het huis)
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

#2864
Die set heeft Märklin ook uitgebracht met de 111, ik heb die 3 jaar  geleden in Houten kunnen op de kop tikken voor 110 euro, dan wel met 3rail Delta decoder en helaas in lengteschaal 1:100 vrees ik.   Dus toch net niet hetzelfde.  Enkel het plastic binnenin de doos is wat verkleurd.  Het is inderdaad een prachtige trein !    Ik duim mee dat je 'm ooit naar je goesting vindt voor een schappelijke prijs :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.