Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

OlivierV

Moest ik ooit nog eens naar Aachen gaan dan wil ik daar wel eens binnen lopen, al is het maar om te "window shoppen", altijd fijn om eens in een grote treinenwinkel te kunnen rondkijken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

celtjan

Gewoon doen tijdens de Kerstperiode!
Laat de andere helft v/h bed los op de Kerstmarkt, kan je op je gemak een hele poos in de shop vertoeven ;D  (maar of het goed is voor jullie bankrekening? :o )!

Gr,
Jan

ceuleer

Citaat van: celtjan op 16 juni 2015, 11:23:01 AM
(maar of het goed is voor jullie bankrekening?

Jullie zullen je moeten inhouden, want ze hebben ook een enorm assortiment auto's en trucks van herpa, schuco, wiking....
Zelfs boten en vliegtuigen in grote en kleine schalen.
Ik was aangenaam verrast.  ;)

bekie

#2748
Enkele jaren  terug eens met vrouwtje en hondje Aachen bezocht. Vrouwtje met hondje op terras enkele huizen verder geparkeerd. Ik ging even kijkshoppen ... drie uur later was ik terug op het terras. Wip altijd eens binnen bij een bezoek aan Aachen. Koop daar zaken, die,ik elders niet kan vinden.

Maar we zijn aan het afdwalen nietwaar?
 

Metpetergaathetbeter

en uw  vrouw zat die er nog want dat vertel je niet ! :-\ ;)

bekie

 

Kees-Jan

Deze kreeg ik gisteren via de post van de redactie:


Faszination Spur 1 by Kees-Jan van Vessem, on Flickr

Wederom een leuke special over spoor 1.


dani

#2752
veilingske gewonnen op Catawiki...

3 identieke setjes  N° 4207.a  van  Os.Kar  nog in de OVP .    Ik heb eigenlijk geen benul van de waarde, maar ik betaalde 54 euro voor de 3 sets, inclusief verzending (dis is gratis) en veilingkosten.   Dus ik denk wel een mooie koop te hebben gedaan.

Ik ben ze tegen gekomen op een Italiaanse site en daar vragen ze 60 €  voor  1 enkel setje.  Dus als dat waar is, ben ik "Jeanke van Brussel" zoals ze hier zeggen.  Op een andere site vind ik ze dan weer voor 25 € per set (plus verzendkost) dus zelfs dan ben ik nog goed gesteld.    Even afwachten of alle losse onderdeeltjes er nog bij zijn...   of er al aan zitten.   Ik heb een vermoeden dat ze nog in de doos zitten.  En hoop daar op.


bron : http://www.modelracing.it/immagini/4207_A_780_1.jpg
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Mooi setje dani, ik geloof dat deze wagens zoals jij ze kocht vandaag de dag ingezet worden in werktreinen met overgekochte locs uit België (reeks 60/61 en ik geloof ook reeks 51 locs).

Oskar maakt trouwens redelijk gedetailleerd materiaal met vrij goede rij-eigenschappen.

Groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

woo-hoo....

En dan nog MAAL DRIE  , dus in totaal 6 wagons :-) 
Een sleep op zijn eigen.  Een kraantje er achter en klaar :-)

Bedankt voor de info, Olivier !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

minder dan een derde van de prijs, goeie zaak gedaan dani :-\
twee gesloten wagons vind je in een Ned.tweehandsite aan een 56 euro (gewone goederenwagons) 8)

celtjan

Niettegenstaande dat Jouef stillaan wat duurder wordt, toch me laten verleiden om over de grens,
voor een leuk prijsje nog een Frans Sybic'je aan te schaffen.
(Zag deze loc op een mooie Franse baan aan't werk op Eurospoor)

De afwerking is een pak mooier dan m'n Marklin Hamo versie, en ie rijdt véél zachter...
Vervoegd m'n Franse collectie met  de Jouef's X73611 TER Picardië; XZ245002N Nord-Pas-De-Calais; BB67560 "En Voyage" en een oud Crème rode 'Caravelleke'. Wellicht ga ik later nog es op zoek naar ne BB16000...

Gr,
Jan

Stedahult

Mvh. Steef

Kautenbach

sommige concurrenten vd trein zin best heel erg mooi ;D ;D ;D

doomslu

Citaat van: celtjan op 22 juni 2015, 09:42:49 AM
Niettegenstaande dat Jouef stillaan wat duurder wordt, toch me laten verleiden om over de grens,
voor een leuk prijsje nog een Frans Sybic'je aan te schaffen.
(Zag deze loc op een mooie Franse baan aan't werk op Eurospoor)

De afwerking is een pak mooier dan m'n Marklin Hamo versie, en ie rijdt véél zachter...
Vervoegd m'n Franse collectie met  de Jouef's X73611 TER Picardië; XZ245002N Nord-Pas-De-Calais; BB67560 "En Voyage" en een oud Crème rode 'Caravelleke'. Wellicht ga ik later nog es op zoek naar ne BB16000...

Gr,
Jan
Leuke loc, maar vooral een mooie baan zo te zien.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *