Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

ERVIN

Ferme loc Peter , Piko blijft het toch maar doen hé.
Ze rijden als de beste , en heel sterk. ;)

loebaske

Ben er ook tevreden van, OK Piko zijn handvatten zijn er aangegoten, maar god, voor die prijs heb je toch voldoening en ook nog digitaal mogelijk, zelfs smd leds er in !!!!

ERVIN

Ik heb hem al een tijdje  ,mijn nieuwste Heljan.  ;)


ceuleer

Ik zie aan de uitlaat dat je hem al een tijdje hebt.  ;D
Knap machien Erwin, helemaal mijn ding.

grz,
Gunter

Rangeerduivel

En...weer werk aan gehad om hem fatsoenlijk te laten rijden?
Of hebben ze het ondertussen bij Heljan ook gesnapt?

;)

ERVIN

Nee , in Denemarken snappen ze het nog altijd niet , en bijgevolg aan mijn huis-tuning bedrijf de opdracht gegeven om hem klaar te maken voor de dienst , wat weeral tot een goed einde is gebracht. ;)

Herwig

Hoe zou het dan in praktijk gaan met al die andere verkochte Heljan-locs ?
Rijden die dan allemaal  "krakkemikkig"  ?     Zonder enige  klacht aan Heljan ?   Wettelijke waarborg ?

ERVIN

Dat begrijp ik dus ook niet Herwig , het is toch niet mogelijk dat ik de enige ben die deze locs heeft aangekocht?? ???

Waarborg , die heb ik dus niet meer hé , er zijn reeds andere wielen onder gezet , waardoor zij het nu super doen.  ;)

loebaske

Die zijn bij Heljan geproduceerd, toch is het de opdrachtgever importeur zijn verantwoordelijk dat die slecht zijn gemaakt???

Stedahult

Wanneer je een Heljan loc koopt, flikker dan de wielen eraf
en vervang deze voor metalen exemplaren. De koper legering
in de Heljan wielen zijn een drama. Heb al 3 loc's van hen,
en bouw deze meteen om zodra ze binnen zijn.
Mvh. Steef

ERVIN

Ook Captrain stuurde een bijzonder fraaie loc richting Mol-Cargo , mijn nieuwste Heljan , en ook het spoorwegpersoneel is er van onder de indruk.


doomslu

Weet jouw vrouw dat je weer gaan shoppen bent?  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Ze gaat er niets van merken Luc, bankcontact werkte niet in het Antwerpse  :) :) :) :)

ERVIN

Ja ja Luc , ze wist hiervan , er ligt een groot pak onder de kerstboom voor haar , en dat maakt veel goed hé. ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ERVIN op 20 december 2014, 19:03:44 PM
er ligt een groot pak onder de kerstboom voor haar
ne Captrain in schaal O zeker ?  ;D