Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

ceuleer

@ Erwin : jaja, bloktreinen..... Ik ben er zot van.  ;)
@ Kees-Jan : die zijn precies een klein beetje groter....  :D. Knap spul van DB Cargo.

Kees-Jan


59erke

Deze week toegekomen

De poetstrein voor mijn N baantje is nu compleet de Lux stofzuiger (die nog niet werkt zie draadje digitaal op analoog) komt de Roco clean en de Herkat vervoegen. De trekkracht is ook toegekomen in de vorm van de zware DB 232 van minitrix



Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

ceuleer

Ha, een machtige diesel om alles verder te slepen. :)
De BR 232 blijft ook een van mijn lievelings locomotieven.
Knap materiaal, en precies ook een knappe baan.

Grz,
Gunter

59erke

Bedankt Gunther, is idd een knappe diesel maar wordt niet de enigsteC. De bordeaux variant van de DR staat ook nog op mijn verlanglijstje.
Trouwens de baan kan je bekijken op dit draadje

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,19729.0.html

ze is nog niet helemaal compleet, maar ooit zal het wel klaar geraken...
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

rixke rail

Nu ook koffie voor bij de boterham : eindelijk Rivarossi !



Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

loebaske

Maak men nu ook diverse reklame op graanwagens??? Niet echt men ding, maar swat ieder zijn goesting...

patatje70

Citaat van: loebaske op 09 november 2014, 16:10:39 PM
Maak men nu ook diverse reklame op graanwagens??? Niet echt men ding, maar swat ieder zijn goesting...

denk dat er koffiebonen inzitten Loebaske.....

eve

Citaat van: patatje70 op 09 november 2014, 16:14:07 PM
Citaat van: loebaske op 09 november 2014, 16:10:39 PM
Maak men nu ook diverse reklame op graanwagens??? Niet echt men ding, maar swat ieder zijn goesting...

denk dat er koffiebonen inzitten Loebaske.....

Poeier ja !!!

Erik

Chrisrail

#2394
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

rixke rail

Citaat van: loebaske op 09 november 2014, 16:10:39 PM
Maak men nu ook diverse reklame op graanwagens??? Niet echt men ding, maar swat ieder zijn goesting...

Citaat van: patatje70 op 09 november 2014, 16:14:07 PM
Citaat van: loebaske op 09 november 2014, 16:10:39 PM
Maak men nu ook diverse reklame op graanwagens??? Niet echt men ding, maar swat ieder zijn goesting...

denk dat er koffiebonen inzitten Loebaske.....

Geen "reclamewagen" zoals M°°°°°°, hoor Eric "Loebaske", maar echt bestaande wagen.
Inderdaad Wim (Patatje 70) "Transport de : café vert (ongebrand dus)". Private wagen van Ermewa, met CH-immatriculatie (wilde gok : voor Nestlé ?).
Rijden ook regelmatig bij ons, in gemengde hkm's.
Vandaar dat ik hem graag wilde, maar "R********" bracht hem maar niet uit.
Nu dus eindelijk wel ...
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

bollen neus

Eric, (Rixkerail) geloof dat er info van is van deze wagon op BNL forum maar zeker ben ik er niet van.
Groeten,
Den Eric.

SuSke

Staan regelmatig aan de koffieterminals in de haven van Antwerpen, meestal slechts een wagon of 6 in een volle stam.
Is dus zeker geen fantasiewagen.
Vroeger reeds uitgebracht door Marklin, nu ook door Rivarossi. Sublieme wagons, heb er ook enkele.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

centauri167

Ik zie deze wagons geregeld in het echt rijden, ik vind ze best mooi.

loebaske

voila...ben bij de neus genomen  ;D ;D

en ik die dacht dat het een zoveelste reklame stunt was zoals die bierwagens  ;) ;)