Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Stedahult

Sommige mensen hebben spiegels aan het plafond in de slaapkamer

En das best een lekker gezicht  ;)  ;D
-
De aanwinsten via ebay die hier de afgelopen 3 dagen zijn binnen gekomen.



En een envelop met gelaserde bielzen voor de Sønder Omme module.
Mvh. Steef

Herwig

En die vierde wagen heeft  tenminste reeds Kadees.  Die andere reuzekoppelhaken, die bouw je nog om, wellicht?

Stedahult

Ja Herwig, zaterdag haal ik in Houten bij Han Zijstra wat kadee koppelingen
en nemschachthouders. De Hornby's hebben die namelijk niet.
Mvh. Steef

Stedahult

Zondag gekocht op Ebay, zojuist gebracht.
De eerste Brake-van. Wil nog 2 20 ton's en een 40 ton's brake-van erbij.
Zowel in BR brown als in BR grey.

Mvh. Steef

modelbaanHO

Vandaag werden mijn 2 ESU Class 66 locomotieven geleverd

HGK - DE671 (Beacon Rail)

HGK - DE67 (Ascendos)


Ze passen mooi in mijn verzameling van HGK locomotieven

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

ceuleer

#1925
Amai Luc,
prachtige loco's, en al die andere loco's met die werkplaats, heel knap.
Kan het zijn dat ik deze baan eens gezien heb op een beurs, in Mechelen of zo denk ik ?
Ik heb enkele weken geleden toen ik mijn HGK loco's aan het bekijken was in de vitrine's, nog aan een rangeerbaan gedacht met een werkplaats voor HGK loco's die ik ergens gezien had, waarschijnlijk is het de uwe !  :)

mvg,
Gunter

Binco

ja Luc,
dat zijn 2 vette machines!  8)
Veel plezier ermee!

Eres

Ontzettende mooie collectie heb je daar en ook een mooi diorama!!  Proficiat

Wim

modelbaanHO

Dank aan allen voor de mooie complimenten.

Gunter, ik heb met dit baantje deelgenomen aan de minibaantjeswedstrijd in 2012. Je hebt het dus zeker gezien in Mechelen.



Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Stedahult

Vette collectie HGK loc Luc, vooral de oudere DE modellen.
Mvh. Steef

Eres

Luc

H G K is toch iets van Hafen Gutern Verkehr Köln Heb jij daar een verbintenis mee of is het puur interesse in deze operator? Zoals ik in NMBS en CFL heb?

Wim

dani

Citaat van: modelbaanHO op 07 november 2013, 16:37:55 PM
Je hebt het dus zeker gezien in Mechelen.
Ik zou nog meer zeggen.... ik heb er nog op gestemd.     Helemaal mijn "ding" !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

Vandaag eindelijk mijn 2 "kappen"  ontvangen.
De onderstellen voor deze 2  BR 120's van Märklin had ik al een tijdje klaar staan (sinds ombouw van roco 's).
Nu eindelijk de originele kappen weer gevonden dankzij eBay, en meteen ook 4 (zij het dan wel foute ! )  panto's er bij gekocht.

Dus nu zijn er weer 2 digitaaltjes met hoogvermogenaadrijving meer die straks kunnen hun toertjes draaien.

Let op het verschil in afwerking tussen de oudere en de recentere !













Eentje ervan (de oudere, dus de rood-beige) heb ik dus nu dubbel en ofwel gaat die te koop ofwel wordt die kap van een ander kleurschema voorzien  met mooie kleurrijke decals !   Ik vermoed dat het dat laatste zal worden.


Voor de puristen even de waarschuwing : ik tikte het al dat de panto's KOMPLEET fout zitten , maar in   "Dani's World" is alles mogelijk en toegelaten, althans tot ik eens de gepaste op de kop kan tikken.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Citaat van: dani op 07 november 2013, 19:36:44 PM
Vandaag eindelijk mijn 2 "kappen"  ontvangen.
De onderstellen voor deze 2  BR 120's van Märklin had ik al een tijdje klaar staan (sinds ombouw van roco 's).
Nu eindelijk de originele kappen weer gevonden dankzij eBay, en meteen ook 4 (zij het dan wel foute ! )  panto's er bij gekocht.

Dus nu zijn er weer 2 digitaaltjes met hoogvermogenaadrijving meer die straks kunnen hun toertjes draaien.

Let op het verschil in afwerking tussen de oudere en de recentere !













Eentje ervan (de oudere, dus de rood-beige) heb ik dus nu dubbel en ofwel gaat die te koop ofwel wordt die kap van een ander kleurschema voorzien  met mooie kleurrijke decals !   Ik vermoed dat het dat laatste zal worden.


Voor de puristen even de waarschuwing : ik tikte het al dat de panto's KOMPLEET fout zitten , maar in   "Dani's World" is alles mogelijk en toegelaten, althans tot ik eens de gepaste op de kop kan tikken.

Dani

Had ik ergens op dit forum niet gelezen dat er een stop was bij je? en weet je nog wat toen mijn  reactie was?  Je hebt volgens mij een doorlopend krediet bij aankopen op alles wat 3 spoor is? En ik zit in tranen

Wim

modelbaanHO

Citaat van: Eres op 07 november 2013, 18:20:34 PM
Luc

H G K is toch iets van Hafen Gutern Verkehr Köln Heb jij daar een verbintenis mee of is het puur interesse in deze operator? Zoals ik in NMBS en CFL heb?

Wim

Dag Wim,

HGK is inderdaad de privé operator "Hafen und Guter Verkehr Köln". Ik heb daar geen verbintenis mee, maar ik vind de kleurstelling van de locs bijzonder mooi. Hoe en waarom ik deze modellen ben beginnen verzamelen kan je lezen op mijn website www.modelbaanho.be --> modellen --> HGK.




Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be