Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

De hekjes heb ik op een beurs gekocht in Houten. Weet alleen niet meer hoe de beste man heet (staat ook niets op de verpakking). Ze zijn er ook in het bruin en voor de 2400 serie van de NS.

Kees-Jan



Waarvoor dank !

Bij mij fungeert die als Belg. werktreinloc (76..) en helaas ik heb er dan maar 1 st gekocht (je zou er 2,4 of eventueel met 2 met 2 59's moeten hebben) ! en deze zijn vrij duur tweedehands(de Belgiche dan !) of je moet Rees-Cees heten [:D]

Groeten Peter[;)]

Groeten Peter

Kees-Jan

Zwarte cijfers kun je zelf printen met de laserprinter Peter en daarvoor hoef je geen Kees te heten [:D][;)]

Kees-Jan

Johnnytrein

Zijn dat hekjes in messing die je bedoelt dan zou je eens kunnen kijken bij pb messing modelbouw in het Belgische Ranst. http://www.pb-messingmodelbouw.com/
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Kees-Jan

Neen die is het niet. Het is een Nederlander en ook niet Ger Knijf. Chris zal het wel weten.

Kees-Jan

Bert Ossevoort

Peter ,voor de omnummering naar reeks 76 ,heeft de firma kleinspoor zelfs een omnummer setje op de markt gebracht,
hoef je helemaal niets te printen ,alleen af te wrijven !!
Is afwrijfsetnummer 100, nmbs 7600en ex ns 22/2300 .
Begrijp overigens niet van roco dat de  dubbelset 2200 niet ook voor belgie is uitgebracht ,alleen loknummer herdrukken verpakking en kleuren van het model klopte al ??
Set wordt nu al afgeprijst in nl ,tip ?!
Bert.

Jean


De eerste nieuwe aanwinst sinds een paar jaar


De BR 003 131-0 van Fleischmann

groeten Jean

Johnnytrein

Bert, heb je een link voor die afprijzing?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Bert Ossevoort


Begrijp overigens niet van roco dat de  dubbelset 2200 niet ook voor belgie is uitgebracht ,alleen loknummer herdrukken verpakking en kleuren van het model klopte al ??
Set wordt nu al afgeprijst in nl ,tip ?!
Bert.



De set
is inderdaad,stevig in de aanbieding,heb hem zojuist gekocht voor 144,95
wim

Bert Ossevoort

Johnny , er is een PM naar u gestruurd.
Bert.

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Kees-Jan

De laatste "foute":





Volgende week ga ik me eens op de Piko met juiste kap storten.........[;)]

Kees-Jan

Peter

citaat:
Begrijp overigens niet van roco dat de dubbelset 2200 niet ook voor belgie is uitgebracht ,alleen loknummer herdrukken verpakking en kleuren van het model klopte al ??



Dat is omdat,volgens mij, de Franse verdeler er zich geen donder van aantrekt van die akties.[}:)] Heb al eens een mail naar Roco gestuurd, waar ze van dat probleem op de hoogte waren en ze zouden de nodige stappen ondernemen, maar blijkbaar zullen dat heel kleine stapjes zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door ToThePoint

citaat:
Geplaatst door railtravelmanager

(staat helaas in seinoverschrijding) [:I] [:D])




Bonneke ervoor invullen. [:D]

Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

railtravelmanager

hallo,

mijn nieuwste aanwinsten [:)]

in dienst sinds 9 juli 2011 Roco IORE dubbellok 105-106 "Narvik-Kiruna" in wisselstroomuitvoering

in dienst sinds 6 september 2011 Roco DSB MZ 1414 zesassige dieselloc rood/zwart in wisselstroomuitvoering

groeten,

Erwin
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

bollen neus

Erwin, zijn best zeer "aardige" machines die je hebt aangeschaft, veel rijplezier .[:)]