Nieuws:

Nu in MSM 268 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen | A4-dioramawedstrijd 2026

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

ceuleer

Ja Peter, ik had van Roco en LS Models al 4 van die blauwe WASCOSA ketelwagons, dus ik dacht, deze moet ik ook hebben.
De echte wagons hangen ook al eens tussen andere ketelwagons. de sleep hier verandert nogal eens van wagons.  ;)

SuSke

Kan net zo goed, zo heeft GATX ook hele treinen bollen. 't Is maar wat er geladen is en getransporteerd moet worden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

itchy

Nog andere 212's... (met foto :-) van bij onze oosterburen: de DB 212 036-8 en 212 169-7 in verkeersrode livrei met DB Cargo opschrift, van Roco.  Gaan hier samen zo'n gemengde goederentrein trekken (in -ahum- iets verkorte versie want ik heb geen plaats voor een sleep van 7 meter...).  Ik had hier ook een foto van de modelletjes zelf kunnen posten, maar die machtige foto van Wouter Radstake is toch veel beter, niet?

DB 212 239 and DB 212 283 leave Montzen (BE) withmixed freight train 45207 to Aachen West (DE). by Wouter Radstake, on Flickr
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail